שירות IT מנוהל אוטומטית מבית Continuum

ניטור וניהול IT

תלות במערכות המידע והצורך לשמרן מתפקדות ומעודכנות היא הנחת בסיס של כל ארגון. אין כיום חברה, קטנה או גדולה, שלא עושה שימוש במערכות מידע וזקוקה להן לעבודה שוטפת ברמת זמינות כזו או אחרת. בין אם זה חברות מתחומים עתירי ידע ובין אם חברות מתחומי תעשיה, מסחר ושירותים, מקצועות חופשיים וכדומה, כולם היום צוברים מידע, שומרים מידע, מעדכנים אותו ומשתמשים בו בעת הצורך.

כתוצאה מצורך זה במידע זמין, כל תקלה במערכת המחשוב של ארגון - דיסק מלא, תוכנה לא מעודכנת, השבתה של שרת וכדומה - עלולה לגרום לעצירת פעילות ולנזק תפעולי רגעי או ארוך תווך.

ניהול בתי מלון הינו דוגמא מובהקת לצורך השוטף במערכות מידע. בתי מלון כיום עושים שימוש במערכות מידע בכל שלב באינטראקציה מול הלקוח, וזקוקים למערכת החל משלב קבלת ההזמנה, חלוקת החדרים, הזמנת שירות חדרים, מעקב ניקיון, עזיבת חדרים, ניהול חדר אוכל ואף כניסה פיזית של האורח לחדר שנעשית באמצעות כרטיס אלקטרוני. כל שרשרת הפעולות הללו לא תתקיים ללא מערכת מידע מתפקדת, זמינה ותקינה.

ברוב המקרים בהם אנו נתקלים כיום, ניתן היה למנוע תקלות באמצעות:
  • ניטור שוטף של המערכות - פעולה שמאפשרת איתור ותיקון תקלות באופן אוטומטי ומיידי בעודן קטנות, ולפני שהתפתחו לנזק ממשי.
  • עדכון סדיר וקבוע של המערכות - למניעת הישנותן של תקלות שטופלו.
לצורך זה, בחרה חברת 010 להביא לארץ את השירות הייחודי והחדשני של חברת Continuum.

השירות של Continuum מורכב משלושה יסודות:

  • תוכנת ניטור מבוססת בינה מלאכותית לטיפול ב-97% מסוגי התקלות הנפוצות.
  • צוות התערבות של 1,200 מהנדסים וטכנאים המטפלים בשאר התקלות.
  • ביצוע פעולות פרואקטיביות כגון התקנת עדכוני אבטחת מידע.
הודות לשלושת המרכיבים הללו, נהנים לקוחות Continuum ממערכות יציבות ומתפקדות בזמינות גבוהה וכפועל יוצא, גם ביתרון תחרותי משמעותי מול ארגונים שאינם מקפידים על ניטור המערכת באופן שוטף.

שירות הניטור של 010 ניתן 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה מ- 7 מרכזי תמיכה סביב העולם בין היתר מקנדה, ישראל, אוסטרליה והודו. יתרון משמעותי נוסף של שירות זה, הוא עלותו הנמוכה. בעלות של פחות משעת טכנאי לשעה, תזכו בשקט נפשי ותחסכו כסף רב בעתיד על הוצאות מיותרות לטיפול בתקלות לא מנוטרות:
  • ניטור ובדיקה של חומרה, מערכת הפעלה ותוכנה.
  • התקנת Service Pack של מיקרוסופט על השרתים.
  • תיקון אוטומטי של תקלות במערכת הפעלה.
  • שירות בדיקת עדכוני תוכנה והתקנתם (Patch management).
  • פתרון תקלות שנבעו מהתקנת עדכוני תוכנה בלתי תקינים.
  • שירות אתחול לשרתים לפי תזמון.
  • תוכנת השתלטות מרחוק.
  • מערכת קריאות אוטומטית.
  • המלצות לפתרון תקלות.
  • פתרון תקלות בשרת על ידי מהנדסי מערכת.
  • פתרון תקלות ב- Active Directory.
  • בדיקות Exchange.
  • פעולות תפעול Exchange יזומות (כגון Defragmentation).
  • בדיקות ושיפור ביצועי מערכת.