שירות IT מנוהל אוטומטית מבית Continuum

פתרון איכותי לניהול מערכות המידע של הארגון שלכם

רוב העסקים בימינו מסתמכים על מערכות מידע לתפקוד השוטף. חברות כבר לא יכולות לעבוד בגישת ״כיבוי שריפות״ לתחזוקת רשתות המחשוב מסיבות רבות: אובדן פרודוקטיביות, לקוחות לא מרוצים ועלויות גבוהות של תיקונים. החלופה של שירותי ה-IT המנוהלים שלנו היא חכמה וכדאית. מערכות ה-IT של הארגון אמורות להיחשב כהשקעה במנוע הצמיחה של העסק יותר מאשר "הוצאה של אין ברירה".

כלי הניטור של המערכת, שירותי הניהול הפרואקטיבי ותוכנת הבינה המלאכותית שלה, מציעים ניהול IT המבטיח שהמערכות של הארגון יפעלו כנדרש ויספקו שקט נפשי לארגון. השירותים העיקריים כוללים:
  • ביצוע ניטור של כל סביבת ה-IT הארגונית 7/24/365.
  • איתור וניתוח בעיות אפשריות בשרתים.
  • טיפול בתהליכים ושירותים שקורסים.
  • שירות עדכוני תוכנה ועדכוני אבטחה פרואקטיבי.
  • בדיקות גיבויים - המערכת מוודאת ביצוע גיבויים כנדרש ותקינותם.
Continuum RMM הוא הרבה מעבר לתוכנת ניטור. מדובר בפלטפורמת ניהול מרכזי הנותנת שירותים דרך ספקי שירות (MSP). שלא כמו מוצרים אחרים שהם תוכנה בלבד. Continuum RMM היא שירות מנוהל מלא לסביבות IT המספק ללקוחות שקט נפשי ומערכות IT יציבות לאורך זמן ומאפשרת להם להתרכז בדברים החשובים לעסק. הפתרון הוא שילוב של תוכנת ניטור וניהול עם צוות טכני מנוסה הפותר תקלות, מבצע עדכוני תוכנה ופועל בצורה פרואקטיבית.
פתרון איכותי לניהול מערכות המידע של הארגון שלכם

Continuum בנוי משלוש אבני בניין מרכזיות:

IntelliMon™ - מנוע ניטור חכם

IntelliMon – מנוע הניטור והטיפול האוטומטי

IntelliMon תוכנן לייעל ולפשט את התהליך של ניטור וניהול מרחוק. הוא מאחד אירועים קשורים, מונים וספים תחתונים לקריאת שירות אחת כך שהלקוח מקבל התראות רק כשבאמת נדרשת פעולה וכך חוסכת אינספור שעות של ניתוח מידע וחיפוש אחר המקור האמיתי של התקלה (Root Cause Analysis).

IntelliMon מתעדכן באופן שוטף מהניסיון של למעלה ממליון לקוחות, כך שאם אנו מזהים תקלה מסוימת פעם אחת ה-RMM מתעדכן ומנטר זאת עבור שאר הלקוחות. באופן כזה ניתן לטפל בבעיות אמתיות מהר יותר והצוות שלכם לא יבזבז זמן בעדכון ותחזוקת הפלטפורמה.

NOC מנוהל 7/24/365

כוח העבודה המיומן שמרחיב את הצוות שלכם

מוקד בקרת הרשת שלנו פועל כשלוחה של הצוות שלכם ומציע פתרון פרו אקטיבי לבעיות עבורכם 7/24/365. למעלה מ-1,200 טכנאים במוקד בקרת רשת מתמודדים עם העבודה השגרתית של ניטור יום-יומי, בעוד שהעובדים שלכם ממוקדים בפעילויות יותר אסטרטגיות, שיוצרות הכנסות.

בנוסף, אתם מקבלים גישה מידית למהנדסים בעלי ניסיון מקיף, שמאפשר לכם להתחרות על יותר פרויקטים ולהגדיל את העסק שלכם ובו זמנית שומרים על מתח רווחים קבוע וצפוי.

Patch Management

דואגים שהמערכות תהיינה תמיד מעודכנות

רוב פרצות אבטחת המידע נגרמות ממערכות שאינן מעודכנות עם תיקוני אבטחת המידע בזמן.

צוות ה-NOC של Continuum בודק כל עדכון מערכת הפעלה שיוצא ומוודא שהוא תקין ולא יעשה נזק. לאחר מכן, מטמיעים אותו באופן גורף אצל כל הלקוחות שמאפשרים התקנת Patches.

התקנת ה-Patches נעשית לפי מדיניות שהלקוח מגדיר במערכת הניהול וחוסכת את הצורך בביצוע בדיקות על כל Patch שיוצא בעצמכם.

שירותים שאנו מספקים:

טיפול בשרתים

שירות זה מציע תמיכה ללא תחרות, שמאפשר ליצור ולהעביר קריאות שירות על בעיות לטכנאי מוקד בקרת הרשת עד לפתרון בעיה מלא. ניתן גם ליצור קריאות שירות לפעולות תחזוקה חד-פעמיות כמו סריקות אנטי-וירוס וטיפול בוירוסים, עדכוני תוכנות לשרתים ועוד. שירות זה כולל בתוכו גם אתחול פרו אקטיבי של שרתים בלתי מקוונים על ידי ניהול של Lights Out וניטור זמינות רשת בחינם.

כחלק מהשירות מותקן רכיב תוכנה רזה על השרתים של הארגון בכדי לעקוב ולנתח את פעילות הרשת הארגונית 7/24. במידה והמערכת מזהה תקלה התוכנה מנסה באמצעות בינה מלאכותית לפתור אותה בצורה עצמאית, אם התוכנה לא מצליחה לפתור את התקלה, נפתחת התראה לצוות התמיכה אשר יבדוק ויטפל בתקלה. במידה ומדובר בתקלה משביתה היא תטופל באופן מיידי עם כלל המשאבים שיידרשו לכך.

מחשב שולחני/נייד

שירות זה כולל חבילת תוכנות שהארגון צריך לטובת פתרון ניהול מחשב שולחני. תוכנות אלו כוללות ניהול עדכונים, אנטי-וירוס, גישה מרחוק, אמצעי התחברות של הלקוח לשרתים ומערכות מקוונות למיניהן, פורטל גישה ללקוחות, הדרכה טכנית אינטראקטיבית בחינם ועוד.

שירות התחזוקה המונעת למחשבים שולחניים מבצע ניטור ממוקד ומתייחס לבעיות נפוצות שמשתמשי מחשבים שולחניים חווים. בין אם זה להיפטר מווירוסים או מתקפות רוגלה או התקנת עדכונים, אנו מטפלים בכל ברקע בעוד הארגון ממשיך להיות פרודוקטיבי.

BYOD

כשיותר ויותר חברות מחפשות אמצעים יעילים ובטוחים לשימוש במכשירים הניידים האישיים של העובדים שלהם במקום העבודה (מוכר גם בשם "BYOD"), אנו מציעים פתרון שעונה לכל הצרכים שלכם. פתרון ניהול המכשירים הניידים שלנו הוא האמצעי המהיר והמקיף ביותר להגדרת גישה למכשירים אלו למשאבי החברה תוך הבטחה שהמידע הארגוני נשאר בטוח בסמארטפונים וטאבלטים.

עם פלטפורמת ענן מובנית במלואה, אנחנו מפשטים את ניהול המכשירים הניידים באמצעות התקנה מהירה, כמו גם נראות ובקרה מקיפה על מכשירים ניידים, יישומים ומסמכים.
מומחים מיומנים לצדכם
הטכנאים שלנו נמצאים כאן כדי לתת לארגון שלכם תמיכה לכל אורך הדרך – בין אם זה לצורך טיפול בקריאות שירות ובין אם בביצוע שגרת תחזוקה. כל פעולה של הצוות מתועדת לפי סטנדרטים מחמירים, כך שלצוותים הטכניים שלנו (והשותפים שלנו) תהיה גישה מהירה למידע שהם צריכים כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

שירות 7/24/365
תקלות קורות בעולם ה-IT. מחשבים קורסים, סיסמאות אובדות, הדוא"ל מפסיק לעבוד וכן הלאה. ללא תמיכה טכנית נאותה בזמינות גבוהה, התקלות הללו יכולות לשבש את הפעילות העסקית של הארגון שלכם בצורה שעלולה לגרום להפסדים. אנו נמצאים כאן כדי לעזור לכם לצפות מראש את הבעיות, כך שאתם תוכלו להתמקד בצמיחת העסק שלכם. כדי לעשות זאת, אימצנו גישה פרו-אקטיבית לניטור רשתות ותחזוקת IT.

זאת הסיבה שמוקד תמיכת הלקוחות שלנו הוא שלוחה רציפה של פלטפורמת הניטור מרחוק שלנו. כשאתם מתקשרים כדי לדווח על תקלה, יש סיכוי טוב שאנחנו כבר מודעים לבעיה שאתם חווים ופועלים במרץ כדי לפתור אותה. הטכנאים שלנו מקבלים הדרכות, אימונים ועורכים סקרי איכות בקביעות, כדי להמשיך לשפר בהתמדה את המיומנויות שלהם. בנוסף, הצוות מגובה ע"י צוות מפקחים ומנהלים מקצועיים כדי להבטיח עקביות ומתן שירות ללא תחרות.

מוקד התמיכה הטכנית נותן מענה לתקלות הבאות:
  • שרתים - מערכות הפעלה Windows/Linux
  • וירטואליזציה VMware
  • מערכות ההפעלה של מחשבים שולחניים של Microsoft ו- Mac
  • בעיות ביצועי מחשבים שולחניים
  • יישומים צד-שלישי מובילים כגון Microsoft Office.
  • יישומי דוא"ל ודפדפנים
  • שרתי Thin-Client ותשתית VDI
  • איתור וטיפול בתקלות חומרה ורשת
  • התקנה ותמיכה למדפסות
  • טלפונים ניידים וטבלטים
  • ניהול משתמשים
  • בעיות ביצועים במחשבים שולחניים
  • ווירוסים ונוזקות
צוות ה-NOC מבצע ניטור ומנהל את כל המערכות שלכם מסביב לשעון, 365 יום בשנה, כך שהוא מאפשר לכם לספק שירות 7/24 לפי מודל רווחי, שניתן להתאים אותו לשינויים בגודל העסק. עם מוקד תמיכת הלקוחות שלנו, אתם יכולים ליהנות משקט נפשי כשאתם יודעים שהטכנאים המוסמכים שלנו יכולים לפתור אפילו את הבעיות הטכניות המורכבות ביותר במהירות וביעילות.

התכונות של RMM:

ניטור ודיווח, IntelliMon Alerting
מערכת ההתראה פרי הפיתוח של Continuum יוצרת התראות חכמות שניתן לפעול על פיהן על מנת לסייע לפשט ולייעל את התהליך של ניטור וניהול מרחוק. מערכת IntelliMon של Continuum יוצרת קריאות שירות המספקות תיעוד על הטיפול שבוצע, ונועדו לסייע לכם לפתור את הבעיה הקיימת וגם למנוע בעיות דומות בעתיד. קריאות שירות מסווגות לפי סטטוס התראה וחומרתן, כך שתוכלו לקבוע במהירות ובקלות אלו בעיות דורשות תשומת לב מיידית.

Root Cause Analysis
אחדו את ניהול המכשירים ברשת על ידי ניטור של מכשירי רשת SNMP, כמו מדפסות, מכשירי אל פסק, חומות אש (פיירוול) ונתבים. אם מכשיר רשת אחד או יותר באתר החברה לא זמין, ניטור זמינות רשת יאחד את כל ההתראות לקריאת שירות אחת על "מכשיר שמושבת".

דיווח
אנו מספקים מגוון דוחות ותובנות, כולל מידע ממערכות טכניות, תחזוקה מונעת, ניטור ביצועים ויישומים ועוד. אתם יכולים לקבל גישה למידע שאתם צריכים בכל האתרים שלכם במהירות וביעילות באמצעות כלי הדיווח שלנו. כחלק מהשירות שלנו, אנו מספקים דוחות על מצב המערכות שלכם על בסיס קבוע כך שתהיו מודעים לבעיות אפשריות. באמצעות דוחות מעמיקים אלו, תהיה לכם את תמונת הרשת שלכם בצורה שקופה וברורה.

אוטומציה וכתיבת סקריפטים
הפלטפורמה מציעה ספריה מקיפה של תבניות סקריפטים בהן אתם יכולים להשתמש כדי להפוך משימות לאוטומטיות ולבצע ניטור של מערכות ללא צורך בתכנות. כל הסקריפטים מותקנים באמצעות ממשק אינטרנט קל לשימוש ומציע לכם את הגמישות להטמיע אותם על מכונה אחת או באתרים רבים לפי דרישה או לפי תזמון קבוע. השתמשו בסקריפטים כדי ליצור סטנדרטיזציה בהגדרות המשתמשים בכל מחשב שולחני שעליו מריצים תוכנות RMM. הורידו את היישום ישירות מהאינטרנט או התקינו אותו מקומית.

עדכוני תוכנה
צוותי ניהול עדכוני התוכנה שלנו יבחנו ויחקרו בצורה מקיפה את עדכוני האבטחה של מיקרוסופט על מנת להבין ולאתר כל התנגשות שלהם עם יישומים עסקיים שכיחים. כשהבדיקה תסתיים, יפרסם מוקד בקרת השרת דוח מפורט שבו תירשמנה כל הבעיות שהם גילו ויציינו את הצעדים למנוע בעיה או לטפל בה (תלוי התאמה). ניתן גם ליצור נהלי התקנת עדכונים שיהפכו את התקנת העדכונים של Microsoft שלא קשורים לאבטחה, עדכוני Mac ועדכונים של מגוון יישומי צד שלישי לאוטומטיים.

הגנה מפני ווירוסים
התוכנה שלנו מגיעה יחד עם פתרונות הגנת נקודות קצה הטובות מסוגן, כולל התוכנות Webroot. בדיקות אנטי-וירוס מתוזמנות ועדכוני הגדרות זמינים ליישומי אנטי-וירוס רבים.

אמצעי התחברות לשרתים
אמצעי זה הוא יישום שפועל כחלק מהמערכת ומשפר את התקשורת והתמיכה ללקוחות, שמאפשר לכם להטמיע סקריפטים, ולתת למשתמשים את הכלים לטפל בבעיות לפי דרישה. יישום זה גם משתלב בתוכנת מוקד התמיכה הטכנית שלנו, כך שהמשתמשים יכולים לקרוא לעזרה באמצעות הצ'ט במקום בטלפון.