Continuum - שירותי IT מנוהלים

Continuum פלטפורמת ניהול IT
Continuum פלטפורמת ניהול IT - שפרו את היעילות, הפחיתו את ההוצאות, הגדילו את הרווחיות!

אי וודאות הורגת עסקים. חברות חייבות לתכנן את ההוצאות ולהבטיח שמערכות עסקיות חיוניות יעבדו בצורה תקינה, כדי להצליח. גישה תגובתית לתחזוקת רשתות ה-IT שלכם פשוט יקרה מדי מסיבות רבות מאוד: אובדן פרודוקטיביות, לקוחות לא מרוצים ועלויות גבוהות של תיקונים. החלופה של שירותי ה-IT המנוהלים שלנו היא חכמה וכדאית.

עסקים קטנים משקיעים בממוצע 6.4% מההכנסות שלהם בטכנולוגיה. אולי זה לא יפתיע אתכם, אך האם אתם יודעים ש-80% מההוצאה הזאת מגיעה לאחר הרכישה הראשונה? בבדיקות שערכנו נמצא שהעלות של רכישת טכנולוגיה חדשה לא מתקרב לעלות היקרה של התחזוקה הנדרשת להבטיח שהיא עובדת בצורה תקינה. האם מערכות ה-IT שלכם לא אמורות להיחשב כהשקעה בצמיחת העסק יותר מאשר "הוצאה של אין ברירה"?

כלי הניטור שלנו, שירותי הניהול הפרואקטיבי ותוכנת הבינה המלאכותית שלנו מציעות ניהול IT משתלם, כדי להבטיח שהמערכות שלכם פועלות כפי שצריך ומספקות את ההחזר על ההשקעה שתכננתם. השירותים העיקריים כוללים:

הגישה הפרו אקטיבית שלנו משפרת את הפרודוקטיביות שלכם

אתם תיהנו מיתרון של צוות מומחי IT מלא שדואג לשמור על המערכות שלכם מתפקדות באמצעות שירותי ה-IT המנוהלים שלנו. בעלות חודשית קטנה וקבועה, אנו מבצעים ניטור על המערכות שלכם 7/24, מתקינים עדכוני תוכנה, מוודאים שגיבויים מתבצעים, מונעים התקפות וירוסים ונוקטים במגוון פעולות פרו אקטיביות אחרות. בעיות קטנות לא הופכות לגדולות ויקרות וברוב המקרים, אתם לא תדעו אפילו שהייתה בעיה. מידע נוסף

תנו לנו לשפר את הביצועים של רשתות ה-IT שלכם.

שירותי ה-IT המנוהלים שלנו מציעים:

  • ביצוע ניטור של כל סביבת ה-IT שלכם 7/24.
  • איתור וניתוח בעיות אפשריות בשרתים.
  • טיפול בתהליכים ושירותים שקורסים.
  • להבטיח שעדכוני האבטחה, חבילות שירות והגדרות האנטי וירוס מתבצעים ועדכניים.
  • לוודא שגיבויים מתבצעים ותקינים.

Continuum RMM היא הרבה יותר מאשר סתם תוכנת ניטור מרחוק וניהול. זוהי פלטפורמה שתוכננה עבור ספקי שירות מנוהל (MSP). שלא כמו פלטפורמות אחרות שהן למעשה חבילת תוכנות, Continuum RMM הוא פתרון מנוהל שמאפשר לכם להגדיל את יעילות הצוות שלכם, להפחית את עלויות אספקת השירות שלכם ולהגדיל את רווחיות העסק שלכם. פלטפורמת Continuum מציעה לכם רמת יעילות והזדמנות להגדיל את השירותים המנוהלים באמצעות שילוב של תוכנה וכוח אדם טכני מיומן.

Continuum RMM מבוססת על שלושה עמודי תווך:

IntelliMonTMמנוע ניטור חכם

IntelliMon תוכנן מלכתחילה לייעל ולפשט את התהליך של ניטור וניהול מרחוק. הוא מאחד אירועים קשורים, מונים וספים תחתונים לקריאת שירות אחת כך שאתם תקבלו התראות רק כשבאמת נדרשת פעולה וכך חוסכת אינספור שעות של ניתוח מידע וחיפוש אחר המקור האמיתי של התקלה.

IntelliMon מתעדכן באופן שוטף על ידי שימוש במידע מצטבר, כך שאם אנו מזהים תקלה מסוימת פעם אחת Continuum MSPs כבר ינטר זאת עבור שאר הלקוחות. באופן כזה ניתן לטפל בבעיות אמיתיות מהר יותר והצוות שלכם לא יבזבז זמן בעדכון ותחזוקת הפלטפורמה.

מוקד בקרת רשת (NOC) - כוח העבודה המיומן שמרחיב את יכולות הצוות שלכם

מוקד בקרת הרשת שלנו פועל כשלוחה של הצוות שלכם ומציע פתרון פרו אקטיבי לבעיות עבורכם 7/24/365. למעלה מ-900 טכנאים במוקד בקרת רשת מתמודדים עם העבודה השגרתית של ניטור יום-יומי, בעוד שהעובדים שלכם ממוקדים בפעילויות יותר אסטרטגיות, שיוצרות הכנסות. בנוסף, אתם מקבלים גישה מיידית למהנדסים עם ניסיון מקיף, שמאפשר לכם להתחרות על יותר פרויקטים ולהגדיל את העסק שלכם ובו זמנית שומרים על מתח רווחים קבוע וצפוי.

הצלחת שותף - 100% מסורים להצלחה שלכם.

חברת 010 מאמינה בטיפוח שותפויות אמיתיות עם ספקי שירותי IT מנוהלים באמצעות צוות שלם שמסור אך ורק להצלחת העסק שלכם. המשמעות של המחוייבות הזאת היא שעבור השותפים שלנו זה הרבה יותר מאשר סתם פתרון תוכנה. יש לכם גישה להדרכה ומשאבים שמסייעים לכם להתפתח בכל היבט של העסק שלכם.

010 תומכת בשותפים שלה החל ממשאבים טכניים, מכירות ועד אספקת מידע שיווקי וייעוץ.

היות ואנחנו פועלים לפי הערכים של הוגנות עסקית, אנו לעולם לא נתחרה נגדכם על הלקוחות שלכם. במקום זה, ההצלחה שלנו מבוססת על ההצלחה שלכם.


יתרונות שירותי IT מנוהלים:

טיפול בשרתים - Elite

שירות זה מציע תמיכה ללא תחרות, שמאפשר לכם ליצור ולהעביר קריאות שירות על בעיות לטכנאי מוקד בקרת הרשת עד לפתרון בעיה מלא. אתם יכולים גם ליצור קריאות שירות לפעולות תחזוקה חד-פעמיות כמו סריקות אנטי-וירוס וטיפול בוירוסים, עדכוני תוכנות לשרתים ועוד. שותפי תכנית Elite גם מקבלים אתחול פרו אקטיבי של שרתים בלתי מקוונים על ידי ניהול של Lights Out, ניטור זמינות רשת בחינם ומחירים מיוחדים לביצוע פרויקטים יזומים. אנו מתקינים רכיב תוכנה רזה על השרתים שלכם כדי לעקוב ולנתח את פעילות הרשת שלכם 7/24. במידה והמערכת מזהה תקלה התוכנה מנסה באמצעות בינה מלאכותית לפתור אותה בצורה עצמאית, אם התוכנה לא מצליחה לפתור את התקלה, נפתחת התראה לצוות התמיכה שלנו אשר תבדוק ותטפל בתקלה. במידה ומדובר במערכת או פעילות מושבתת התקלה תטופל באופן מיידי. ברגע שהבעיה אותרה, אנו נפעל לטפל בכך – בתחילה מרחוק ובאמצעות משאבים נוספים לפי הצורך.

טיפול במחשב שולחני

שירות זה כולל תכונות וחבילת תוכנות שאתם צריכים כדי להציע פתרון ניהול מחשב שולחני מלא. תכונות אלו כוללות ניהול עדכונים, אנטי-וירוס, אנטי-נוזקות, גישה מרחוק, אמצעי התחברות של הלקוח לשרתים ומערכות מקוונות למיניהן, פורטל גישה ללקוחות, הדרכה טכנית אינטראקטיבית בחינם ועוד. שירות התחזוקה המונעת שלנו למחשבים שולחניים מבצע ניטור ממוקד ומתייחס לבעיות נפוצות שמשתמשי מחשבים שולחניים חווים. בין אם זה להיפטר מוירוסים, מתקפות רוגלה או התקנת עדכונים, אנו מטפלים בכל ברקע בעוד העובדים שלכם ממשיכים להיות פרודוקטיביים.

ניהול מכשירים ניידים

כשיותר ויותר חברות מחפשות אמצעים יעילים ובטוחים לשימוש במכשירים הניידים האישיים של העובדים שלהם במקום העבודה (מוכר גם בשם "BYOD"), אנו מציעים פתרון שעונה לכל הצרכים שלכם. פתרון ניהול המכשירים הניידים שלנו הוא האמצעי המהיר והמקיף ביותר להגדרת גישה למכשירים אלו למשאבי החברה ולהבטיח שהמידע הארגוני שלכם בטוח בסמארטפונים וטאבלטים. עם פלטפורמת ענן מובנית במלואה, אנחנו מפשטים את ניהול המכשירים הניידים באמצעות התקנה מהירה, כמו גם נראות ובקרה מקיפה על מכשירים ניידים, יישומים ומסמכים.

אספקת שירות טכנולוגיה מתקדמת

עלויות כוח אדם ותשתית IT יכולות להגיע לחלק ניכר מהתקציב התפעולי שלכם. כשאתם הופכים לשותפים של 010, יש לכם את ההזדמנות להפחית את ההוצאות האלו על ידי מינוף של התוכנה והשירותים שלנו.

המשכיות עסקית

פתרון גיבוי המידע וההמשכיות העסקית שלנו מבטיח שהמידע הקריטי שלכם בטוח, מגובה ונגיש מתי שאתם צריכים אותו - אפילו במהלך תקלת רשת או אסון, כך שלא תצטרכו לדאוג שוב ממצב של אובדן מידע לעולם!

מומחים מיומנים לצדכם

הטכנאים של מוקד בקרת הרשת שלנו נמצאים כאן כדי לתת לכם תמיכה לכל אורך הדרך – בין אם זה בסגירת קריאות שירות, העברת תיעוד על הטיפול בשיטות העבודה הטובות ביותר או השלמת שגרת תחזוקה והשלמת עבודה על פרויקט עבורכם. אנו שולפים מידע, מתעדים ומאגדים את הניסיון שלנו ברציפות בצורת נהלים עסקיים ובסיס מידע, כך שלצוותים הטכניים שלנו (והשותפים שלנו) תהיה גישה מהירה למידע שהם צריכים כדי להצליח.

שירות 7/24/365

תקלות קורות בעולם ה-IT. מחשבים קורסים, סיסמאות אובדות, הדוא"ל מפסיק לעבוד וכן הלאה. ללא תמיכה טכנית נאותה זמינה, התקלות הללו יכולות לשבש את הפעילות העסקית שלכם בפתאומיות שעלולה אף לגרום להפסד. אי אפשר לקרוא לכל בעיית תמיכה טכנית קטסטרופה... עד שזה מונע מכם לבצע את העבודה שלכם. אנו נמצאים כאן כדי לעזור לכם לצפות מראש את הבעיות, כך שאתם תוכלו להתמקד בצמיחת העסק שלכם. כדי לעשות זאת, אימצנו גישה פרו אקטיבית לניטור רשתות ותחזוקת IT.

זאת הסיבה שמוקד תמיכת הלקוחות שלנו הוא שלוחה רציפה של פלטפורמת הניטור מרחוק שלנו. כשאתם מתקשרים כדי לדווח על תקלה, יש סיכוי טוב שאנחנו כבר מודעים לבעיה שאתם חווים ופועלים במרץ כדי לפתור אותה. הטכנאים שלנו מקבלים הדרכות, אימונים ועורכים סקרי איכות בקביעות, כדי להמשיך לשפר בהתמדה את המיומנויות שלהם. בנוסף, הצוות מגובה ע"י צוות מפקחים ומנהלים מקצועיים כדי להבטיח עקביות ומתן שירות ללא תחרות.

מוקד התמיכה הטכנית נותן מענה לתקלות הבאות:

  • מערכות ההפעלה של מחשבים שולחניים של מיקרוסופט ואפל.
  • יישומים צד-שלישי מובילים ומיקרוסופט אופיס.
  • יישומי דוא"ל ודפדפנים.
  • שרתי Thin-Client ותשתית VDI.
  • איתור וטיפול בתקלות חומרה ורשת.
  • התקנה ותמיכה למדפסות.
  • טלפונים ניידים וטבלטים.
  • ניהול משתמשים.
  • בעיות ביצועי מחשבים שולחניים.
  • ווירוסים ונוזקות.

צוות ה-NOC מבצע ניטור ומנהל את כל המערכות שלכם מסביב לשעון, 365 יום בשנה, כך שהוא מאפשר לכם לספק שירות 7/24 לפי מודל רווחי, שניתן להתאים אותו לשינויים בגודל העסק. עם מוקד תמיכת הלקוחות שלנו, אתם יכולים ליהנות משקט נפשי כשאתם יודעים שהטכנאים המוסמכים שלנו יכולים לפתור אפילו את הבעיות הטכניות המורכבות ביותר במהירות וביעילות.

התכונות של RMM: ניטור ודיווח, IntelliMon Alerting

מערכת ההתראה פרי הפיתוח שלנו יוצרת התראות חכמות שניתן לפעול על פיהן על מנת לסייע לפשט ולייעל את התהליך של ניטור וניהול מרחוק. מערכת IntelliMon שלנו יוצרת קריאות שירות שמספקות תיעוד על הטיפול שבוצע והעברת תיעוד עליו ושיטות העבודה הטובות ביותר, שתוכננו לא רק לסייע לכם לפתור את הבעיה הקיימת, אלא גם למנוע בעיות בעתיד. קריאות שירות מסווגות לפי סטטוס התראה וחומרתן, כך שתוכלו לקבוע במהירות ובקלות אלו בעיות דורשות תשומת לב מיידית.

פרוטוקול ניהול רשת פשוט וניטור זמינות רשת

אחדו את ניהול המכשירים ברשת על ידי ניטור של מכשירי רשת SNMP, כמו מדפסות, מכשירי אל פסק, חומות אש (פיירוול) ונתבים. אם מכשיר רשת אחד או יותר באתר החברה לא זמין, ניטור זמינות רשת יאחד את כל ההתראות לקריאת שירות אחת על "מכשיר שמושבת".

דיווח

אנו מספקים לשותפים שלנו מגוון דוחות ותובנות, כולל מידע ממערכות טכניות, איסוף נכסים, תחזוקה מונעת, ניטור ביצועים ויישומים ועוד. אתם יכולים להציג את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם ולקבל גישה למידע שאתם צריכים בכל אתרי הלקוחות שלכם במהירות וביעילות באמצעות כלי הדיווח שלנו. ניתן לערוך, לשנות, לייצא ולמתג דוחות באופן מותאם אישית על מנת לשתף ישירות את הלקוחות שלכם. כחלק מהשירות שלנו, אנו מספקים דוחות על מצב המערכות שלכם על בסיס קבוע כך שתהיו מודעים לבעיות אפשריות. באמצעות דוחות מעמיקים אלו, תהיה לכם את תמונת הרשת שלכם בצורה שקופה וברורה.

אוטומציה וכתיבת סקריפטים

הפלטפורמה מציעה ספריה מקיפה של תבניות סקריפטים שאתם יכולים להשתמש בהן כדי להפוך משימות לאוטומטיות ולבצע ניטור של מערכות ללא צורך בתכנות. כל הסקריפטים מותקנים באמצעות ממשק אינטרנט קל לשימוש ומציע לכם את הגמישות להטמיע אותם על מכונה אחת או באתרים רבים לפי דרישה או לפי תזמון קבוע. השתמשו בסקריפטים כדי ליצור סטנדרטיזציה בהגדרות המשתמשים בכל מחשב שולחני שעליו מריצים תוכנות RMM. הורידו את היישום ישירות מהאינטרנט או התקינו אותו מקומית.

עדכוני תוכנה

צוות ניהול עדכוני התוכנה שלנו יבחנו ויחקרו בצורה מקיפה את עדכוני האבטחה של מיקרוסופט על מנת להבין ולאתר כל התנגשות שלהם עם יישומים עסקיים שכיחים. כשהבדיקה תסתיים, מוקד בקרת השרת יפרסם דוח מפורט שבו יירשמו כל הבעיות שהם גילו ויציינו את הצעדים למנוע או לטפל בבעיה (אם מתאים). ניתן גם ליצור נהלי התקנת עדכונים שיהפכו את התקנת העדכונים של מיקרוסופט שלא קשורים לאבטחה, עדכוני אפל ועדכונים של מגוון יישומי צד שלישי לאוטומטיים.

תחזוקה וניהול, הגנת נקודות קצה

התוכנה שלנו מגיעה יחד עם פתרונות הגנת נקודות קצה הטובות מסוגן, כולל התוכנות Webroot ו-Malwarebytes. בדיקות אנטי-וירוס מתוזמנות ועדכוני הגדרות זמינים ליישומי אנטי-וירוס רבים.

אמצעי התחברות לשרתים של הלקוח

אמצעי זה הוא יישום שפועל כחלק מהמערכת ומשפר את התקשורת והתמיכה ללקוחות, שמאפשר לכם לתזמן הזנת מידע חדשותי, לשלוח מסרים מידיים ולהטמיע סקריפטים, כדי לתת למשתמשים את הכלים לטפל בבעיות לפי דרישה. יישום זה גם משתלב בתוכנת מוקד התמיכה הטכנית שלנו, כך שהמשתמשים יכולים לקרוא לעזרה באמצעות הצ'ט במקום בטלפון.

תוספים והטמעות

לנוחותך, אנו מספקים חבילה שכוללת אנטי-וירוס, אנטי-נוזקות ותוכנת גישה מרחוק יחד עם הפתרונות שלנו. פלטפורמת ה-RMM גם מציעה אינטגרציה כפולה עם ספקים שיש עמם הסכם ספק מועדף ופתרונות ספק שירות מנוהל, כמו IT Glue ו-BrightGauge. בנוסף, אנו מציעים ממשקי תכנות יישומים ליצירת קריאות שירות ודיווח, שמאפשרים לכם להטמיע את פורטל התמיכה ל-IT בשילוב עם הפתרונות הקריטיים לעסק שלכם.

1700-554-010
ת.ד 322 מושב גאולים 4282000