קבוצת Walser Automotive חוקרת פריצת סייבר ודלף מידע

לאחרונה דיווחה Walser לתובע הכללי של ורמונט כי היא חוותה פרצת סייבר שבה ייתכן שנגנב מידע אישי רגיש המאפשר זיהוי לקוחות במערכות המחשוב שלה. על פי הודעת דלף המידע, זיהתה Walser בחודש מאי 2024 פעילות בלתי מורשית ברשת המחשוב שלה, שהביאה לשיבוש מערכות מחשוב מסוימות בחברה. כתוצאה מכך, פתחה Walser בחקירה כדי לקבוע את מהות האירוע. במהלך חקירתה, נודע ל- Walser כי ייתכן שמידע אישי רגיש נצפה או נגנב ממערכות המחשוב שלה בין ה- 14 במאי ל- 16 במאי 2024. כתוצאה מכך, החלה Walser בסקירה של הנתונים כדי לקבוע איזה מידע הושפע וכן, על מנת לזהות האנשים הספציפיים שנפגעו. דלף המידע כולל: שמות, מספרח ביטוח לאומי, מספרח רישיון נהיגה, מידע על דרכון, מידע על חשבון פיננסי.

קבוצת הרכב Walser היא קבוצת סוחרים בבעלות משפחתית שבסיסה במינסוטה. Walser, שנוסדה ב- 1954, מוכרת מגוון מותגי רכב, כולל אקורה, AMG, אאודי, ביואיק, ב.מ.וו, קאדילק, שברולט, קרייזלר, דודג', GMC, הונדה, יונדאי, יגואר, ג'יפ, לנד רובר, לקסוס, מאזדה, מרצדס- בנץ, MINI, ניסאן, פורשה, ראם, ספרינטר, סובארו וטויוטה. בנוסף מספקת Walser מגוון שירותי רכב, החל מטיפולים ועד תחזוקה שגרתית ומתוזמנת מקיפה. החברה מעסיקה מעל 1,000 עובדים.

ב- 24 ביולי 2024 החלה Walser לשלוח בדואר מכתבי התראה לאנשים שנפגעו אודות דלף המידע. בהתבסס על הודעות דלף המידע שסופקו לתובע הכללי של ורמונט, מספקת Walser לאנשים שנפגעו רשימה של הסוג הספציפי של המידע הרגיש שהושפע ושירותי ניטור אשראי חינם.

למקור הידיעה ולקריאה נוספת

קבוצת Walser Automotive חוקרת פריצת סייבר ודלף מידע
דילוג לתוכן