שירותים פופולריים רבים דיווחו על פרצות אבטחת מידע במהלך השבועיים האחרונים, ביניהם LastPass, Plex ו- DoorDash. כעת נוספה לרשימה גם חברת סמסונג שאישרה כי בעקבות פרצת אבטחה אירעה תקרית של דלף מידע מהחברה. לפי סמסונג, "צד שלישי בלתי מורשה" השיג גישה לכמה ממערכות המחשוב של החברה בארה"ב בסוף יולי ולסמסונג נודע באוגוסט שחלק מהמידע האישי של לקוחותיה נגנב. החברה טוענת שפרצת האבטחה גרמה לדלף מידע כגון שמות לקוחות, פרטי קשר, נתונים דמוגרפיים, תאריכי לידה ופרטי רישום מוצרים, אך לא מספרי תעודת זהות או מספרי כרטיסי אשראי.
סמסונג שולחת הודעות בדוא"ל ישירות לכל מי שנפגע מדלף המידע, אולם החברה אינה אומרת בדיוק איזה שירות או מוצר נפגעו. פרצת האבטחה התרחשה בסמסונג אלקטרוניקס בארה"ב, שמוכרת הכל החל מטלפונים חכמים ועד כרטיסי חיוב. לפי אתר howtogeek.com, לא ברור מדוע חיכתה סמסונג חודש שלם כדי להכריז על דלף המידע.
רוצים לדעת האם הפרטים שלכם מסתובבים ברשת ומוצעים לכל דורש? אנחנו ב-010 מתמחים בפתרונות סייבר והגנה על מידע משנת 2010 ומספקים שירותי מודיעין סייבר ללקוחות רבים ומגוונים. לפתרון כנגד דלף מידע, צרו עמנו קשר עוד היום!