מתקפת סייבר על חברת התעופה אמריקן אירליינס

לאחר שהאקרים פרצו מספר לא ידוע של חשבונות אימייל של עובדים וניגשו למידע אישי רגיש, אמריקן אירליינס הודיעה ללקוחותיה שהם היו קורבן לדלף מידע. במכתבי הודעה שנשלחו ללקוחות אמריקן אירליינס התברר כי לחברת התעופה אין מידע רב אודות המידע שנחשף והודלף ותגובתם המיידית הייתה לאבטח את חשבונות האימייל שנפגעו. בנוסף, החברה גם ביקשה סיוע של חברת אבטחת סייבר על מנת לערוך חקירה של פרצת האבטחה. נכון לעכשיו, לא נמסר על ידי אמריקן אירליינס נתון כלשהו לגבי מספר הלקוחות שהושפעו מהאירוע ומספר חשבונות המייל שנפרצו כתוצאה מהמתקפה. החברה מסרה את ההצהרה הבאה: "מספר מצומצם של הודעות דוא"ל של חברי צוות נפרצו על ידי קמפיין דיוג (פישינג). בחשבונות דוא"ל אלו נמצא רק מידע אישי מועט אודות לקוחות ועובדים."

מתקפת סייבר זו חשפה ככל הנראה מידע אישי של עובדים ולקוחות אמריקן אירליינס שאליו השיגו גישה ההאקרים: שמות, תאריכי לידה, כתובות מגורים, מספרי טלפון, כתובות דוא"ל, מספרי רישיון נהיגה, מספרי דרכונים, מידע רפואי. אמריקן אירליינס הציעה בעקבות המתקפה חברות חינם למשך שנתיים ב- Experian's IdentityWorks ללקוחות שנפגעו, כדי לסייע להם להתמודד עם בעיות גניבת זהות. יתר על כן, אמריקן אירליינס המליצה למשתמשים לעקוב אחר דוחות האשראי שלהם, לעיין לעתים קרובות בדפי החשבון שלהם ולגלות עירנות לשינויים כלשהם.

אמריקן אירליינס מפעילה כ- 6,700 טיסות ביום לכ- 350 יעדים בלמעלה מ- 50 מדינות, בעלת יותר מ- 1,300 מטוסים בקו המרכזי שלה והיא מעסיקה יותר מ- 120,000 עובדים. החברה טוענת כי הם עובדים כעת על הוספת אמצעי הגנה טכנולוגיים נוספים למערכת הקיימת שלהם כדי למנוע התרחשות עתידית של מתקפות סייבר כאלו.

למאמר המלא ולקריאה נוספת

מתקפת סייבר על חברת התעופה אמריקן אירליינס
דילוג לתוכן