דלף מידע של 37 מיליון לקוחות חברת T-Mobile

בהצהרה פיננסית בשבוע שעבר חשפה חברת T-Mobile כי האקרים השיגו גישה לנתונים אישיים השייכים ל- 37 מיליון לקוחות ענקית הטלקום (כ- 110 מיליון לקוחות בארה"ב). המידע שנגנב כולל שמות לקוחות, כתובות מגורים, כתובות דוא"ל, מספרי טלפון, תאריכי לידה, מספרי חשבון T-Mobile ומידע כגון מספר השורות בחשבון וסוגי תוכניות הלקוחות. המידע שנגנב הצטבר מאז 25 בנובמבר 2022, כאשר מתקפת הסייבר זוהתה על ידי T-Mobile ב- 5 בינואר 2023 ולטענתה, תוך יום היא תיקנה את הבעיה שנוצלה על ידי ההאקרים. כמו כן, לפי T-Mobile לא נפרצו מערכות של החברה אלא נוצל לרעה ממשק תכנות יישומים, או API.

זו הפעם השמינית ש- T-Mobile נפרצה מאז 2018. התקרית האחרונה הייתה ב -2022, כאשר קבוצת האקרים הידועה בשם Lapsus$ הצליחה להשיג גישה לכלים הפנימיים של החברה, מה שנתן להם את ההזדמנות לבצע  SIM swaps – מתקפת סייבר שבה משתלטים האקרים על מספר הטלפון של הקורבן ואז מנסים למנף אותו כדי לאפס ולגשת לחשבונות הרגישים שלו כמו דוא"ל או ארנקי מטבעות קריפטוגרפיים.

למקור הידיעה ולקריאה נוספת

דלף מידע של 37 מיליון לקוחות חברת T-Mobile
דילוג לתוכן