Air France ו- KLM הודיעו ללקוחות Flying Blue שחלק מהמידע האישי שלהם נחשף לאחר שהחשבונות שלהם נפרצו. Flying Blue היא תוכנית נאמנות המאפשרת ללקוחות של מספר חברות התעופה Air France, KLM, Transavia, Aircalin, Kenya Airways ו- TAROM להחליף נקודות נאמנות בתגמולים שונים. "צוותי תפעול האבטחה שלנו זיהו התנהגות חשודה של גורם בלתי מורשה בחשבונך. יישמנו פעולות מתקנות באופן מיידי כדי למנוע חשיפה נוספת של הנתונים שלך. מחלקת אבטחת המידע שלנו נוקטת בפעולות כדי למנוע כל פעילות חשודה ביחס לחשבונך", נכתב בהודעות שנשלחו ללקוחות שהושפעו מהפריצה לחשבונותיהם.
מתקפת הסייבר אושרה בחשבון הטוויטר הרשמי של KLM ועל אף הטענה כי לא נגנבו מיילים שנצברו, נקראו לקוחות החברות לשנות את סיסמת Flying Blue שלהם דרך אתר Flying Blue. הנתונים שעלולים להיחשף בעקבות פרצת המידע כוללת את שמותיהם, כתובות הדוא"ל, מספרי הטלפון, העסקאות האחרונות ומידע כמו יתרת המיילים שנצברו לכל לקוח. באירוע זה לא ככל הנראה לא נחשפו פרטי כרטיס האשראי או אמצעי התשלום של הלקוחות. לקוחות שנפגעו גם הוזהרו כי חשבונותיהם ננעלו עקב פרצת המידע וכי עליהם לעבור לאתרי KLM ואייר פראנס כדי לשנות את הסיסמאות שלהם.