גיבוי למידע העסקי הוא כמו פוליסת ביטוח. אתם חייבים לעשות אותו, אך אתם מקווים שלא להשתמש בו לעולם.
המידע שלך חשוב? אז שמור עליו!
למקרה שתיאלצו להשתמש בגיבוי, עליכם לדעת שספק השרות שלכם יעמוד מאחוריכם ויספק לכם את הנדרש. למה אנחנו מצפים מספק שרותי גיבוי? אמינות, מקצועיות, זמינות, יציבות, דיווחים שוטפים וביקורת פנימית וחיצונית.
אז לפני שאתם בוחרים איפה לשמור את המידע שלכם בדקו את הנקודות הבאות:
- אמינות – כדי למנוע מגורם לא רצוי גישה למידע שלכם, נדרשת יכולת הצפנה של המידע עם אישור של גורם חיצוני ובלתי תלוי שהמידע שלכם יהיה מוגן ואף אחד (כולל ספק השירות) לא יוכל לראות אותו. חברת 010 משתמשת בתוכנה היחידה בעלת אישור של גורם פדרלי (FIPS) המאשר כי המידע מוצפן כראוי.
- מקצועיות – כמו שלא תבחר בחברת ביטוח שעוסקת בהמון תחומים וביטוח הוא עסק צדדי שלה, כך גם בפתרונות הגנה על המידע חשוב לבחור חברה שהמיקוד והמומחיות המרכזיים שלה הם הגנה. חברת 010 עוסקת אך ורק בפתרונות הגנה על המידע וכל עובדי החברה ממוקדים בכך.
- זמינות – בגיבוי – אין פשרות. רק חברה של 24/7 באה בחשבון. לחברת 010 הסכם ובו ההתחייבות שלנו לזמן תגובה בכל מקרה ובעיה, ושירות מלא לאורך כל שעות היממה.
- יציבות – לכו על הרף הגבוה ביותר: הגיבוי יתקיים בשני אתרים מרוחקים זה מזה על תשתיות ברמה איכותית, אמינה ושרידה. לחברת 010 מערכת גיבוי בעלת שרידות של 99.999% בשני אתרים מרוחקים זה מזה.
- פיצוי – תפקידנו והתחייבותנו הם להצליח לשחזר את הנכסים הדיגיטליים שלך ב100% מהמקרים. במקרה ולא נעמוד בהתחייבות זו אנו מתחייבים לפצות אותך בגובה הפרמיה השנתית ששולמה לחברת 010.
- דיווח – אנחנו מתחייבים לשלוח לך דו"ח יומי, שבועי וחודשי על מצב הגיבויים. במידה ויש תקלה בגיבוי אנו נעדכן אותך באופן יזום על מנת להקטין את החשיפה לאובדן מידע.
- בדיקות יזומות – בשוק הפיננסי ישנו פיקוח רגולטורי (חוקי) הדואג לביטחון הציבור ומבצע ביקורות יזומות אצל הבנקים וחברות האשראי לבדיקת חוסן. ב-010 אימצנו סטנדרטים מחמירים של תרגילי התאוששות יזומים ושל בדיקות יזומות יחד עם הלקוח אחת לשנה. כמו כן אנו מבצעים מעקב יום-יומי יזום למניעת תקלות מראש.