לקוחות LogicMonitor נפגעו על ידי האקרים בגלל סיסמאות ברירת מחדל

לקוחות של חברת אבטחת הרשת LogicMonitor חוו פריצות סייבר עקב שימוש בסיסמאות ברירת מחדל, כאשר דובר LogicMonitor אישר לאתר TechCrunch כי "אירוע אבטחה" משפיע על חלק מלקוחות החברה. LogicMonitor מספקת פלטפורמת תוכנה כשירות המעניקה ללקוחות שלה מידע ונתונים אודות תשתית הרשת שלהם, כולל בענן. החברה אומרת באתר הרשמי שלה שהיא מנטרת 800 מיליארד מדדים ביום על פני שלושה מיליון מכשירים פעילים וכי יש לה יותר מ- 100,000 משתמשי תוכנה ב- 30 מדינות שונות.

"אנו מטפלים כעת באירוע אבטחה שהשפיע על מספר קטן מהלקוחות שלנו. אנו נמצאים בתקשורת ישירה עם אותם לקוחות ועובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק כדי לנקוט באמצעים מתאימים להקטנת הנזק", אמרה בהצהרה דוברת LogicMonitor – ג'סיקה צ'רץ'. לפי מקור אנונימי נובע דלף המידע ב- LogicMonitor מהעובדה שעד לאחרונה הקצתה החברה ללקוחותיה סיסמאות ברירת מחדל – סיסמאות חלשות – כגון Welcome@ בתוספת מספר קצר: "כאשר אתה מגדיר חשבון LogicMonitor, הם מגדירים סיסמת ברירת מחדל וכל חשבונות המשתמש עבור הארגון / חשבון שלך משתמשים בסיסמה זו", אמר המקור לאנשי אתר TechCrunch והדגיש: "הם גם לא דרשו שינוי הסיסמא ועד השבוע גם לא היו סיסמאות זמניות. כעת סיסמת ההגדרה הראשונית תקפה ל- 30 ימים ויש לשנות אותה בכניסה הראשונה."

חברת LogicMonitor טוענת כי החברה אינה יכולה לחלוק פרטים נוספים אודות התקרית בשלב זה. המקור האנונימי סיפר ש- LogicMonitor מודעים לחברה שעברה פריצת סייבר ואיבדה יותר מ- 400 מערכות מחשוב עקב מתקפת כופרה שניצלה את סיסמת ברירת המחדל החלשה שלה.

למקור הידיעה ולקריאה נוספת לחצו כאן

לקוחות LogicMonitor נפגעו על ידי האקרים בגלל סיסמאות ברירת מחדל
דילוג לתוכן