ספק חשמל בקנדה הודיע ללקוחותיו על דלף מידע עקב מתקפת שרשרת אספקה

דיוויד פריירה – מנהל התקשורת של חברת החשמל ברלינגטון הידרו בקנדה, אישר כי ספק צד שלישי חווה דלף מידע אשר חשף מידע אישי של לקוחות הידרו: "חקירה שלנו הצביעה על כך שייתכן כי כל לקוחות ברלינגטון הידרו הנוכחיים הושפעו מדלף המידע", הצהיר פריירה באימייל והדגיש: "למרות שהחקירה זיהתה שהסבירות להשפעה נוספת נמוכה, אנו ממליצים לכולם לחפש בחשבונות שלהם פעילות חריגה ולשנות באופן קבוע את סיסמאות הכניסה שלהם".

פריירה טען שלא נשמר מידע פיננסי במערכת המחשוב ממנה דלף המידע ולכן לא נחשפו נתונים פיננסיים. לדבריו, נקט הספק בפעולה מיידית כדי למזער את החשיפה של מידע אישי ולמנוע דלף מידע נוסף. "אנחנו רוצים להבטיח ללקוחות שלנו שהבעיה הוכלה במהירות", אמר פריירה והדגיש כי הספק אישר שמערכת המחשוב ממנה דלף המידע, אובטחה ונמנעה גישה בלתי מורשית נוספת לנתונים כלשהם."

פריירה ציין כי ספקי צד שלישי הינן חברות חיצוניות הנשכרות על ידי חברת החשמל לבצע משימות, לספק שירותים או לספק מוצרים. "דוגמה טובה לספק צד שלישי שבו משתמשת ברלינגטון הידרו, היא חברת arborists לביצוע שירותי גיזום עצים," אמר פריירה והמשיך להסביר כי השירותים הללו ייחודיים וזה יהיה יקר מדי לנהל את השירותים הללו מתוך החברה. לדבריו, שמה של החברה הספציפית ממנה בוצע דלף המידע יישאר חסוי בשלב זה.

פריירה אמר כי ברלינגטון הידרו הגיבו לתקרית על ידי בדיקת כל מערכות המחשוב במטרה לוודא שהן מאובטחות וכן, יצרו קשר עם ספקי צד שלישי אחרים כדי לוודא שמערכות המחשוב שלהם מאובטחות.

למקור הידיעה ולקריאה נוספת

ספק חשמל בקנדה הודיע ללקוחותיו על דלף מידע שחשף נתונים אישיים
דילוג לתוכן