האם הפרטים שלכם ושל ארגונכם מסתובבים ברשת ומוצעים לכל דורש?

הרשת האפלה (Dark Web) הפכה למרכז פעילויות פליליות, כולל מכירת מידע אישי גנוב, סיסמאות וזהויות. הבנת המנגנונים של גניבת מידע והתמודדות עימה היא מרכיב חשוב בהגנה על הפרטיות והביטחון שלנו ברשת. אנחנו ב-010 מספקים מודיעין סייבר שיעזור לכם להבין האם ואיזה מידע דלף לרשת ומספקים כלים ופתרונות למניעת והתמודדות עם זליגת מידע ארגוני, הכלים שלנו כוללים הגנה על אחת הדרכים המרכזיות שדרכם מגיעה מתקפת סייבר- הדוא"ל. אנו מציעים שירות סינון דואר על מנת לאפשר הגנה מפני אחד מאיומי הסייבר הכי נפוצים שקיימים!

גניבת מידע ברשת האפלה: ה-Dark Web, שהוא חלק גדול מהאינטרנט שאינו מופיע במנועי חיפוש רגילים (תוכלו למצוא אותו במנועי חיפוש כמו Tor) מהווה מקום מפלט וסחר לפושעי סייבר. באמצעות תוכנות זדוניות, פריצה למאגרי מידע וטכניקות פישינג (בדקו את עצמכם בתרגיל הפישינג שלנו ואולי תזכו בארוחה זוגית!), הם מצליחים לגנוב מידע כמו שמות משתמש וסיסמאות, פרטי כרטיסי אשראי, ואף זהויות שלמות. המידע הזה משמש למגוון פעולות פליליות כמו גניבת כספים מחשבונות בנק, הונאות זהות ועוד.

ריגול סייבר ומטרותיו: בנוסף לגניבת מידע, האינטרנט האפל משמש גם למטרות ריגול. עולמות התעשייה, הפוליטיקה והצבא נתונים בסיכון לריגול שמטרתו לגנוב מידע רגיש, לצורך מניפולציה וכופר, או נזק כלכלי ואסטרטגי.

 

איך להגן על עצמך ועל הארגון:

  1. השתמשו בסיסמאות חזקות ושונות לכל חשבון- שלבו אותיות גדולות וקטנות, סמלים (!@$#%), מספרים ותדאגו שהסיסמה ארוכה.
  2. שימוש באמצעי אימות דו-שלבי הרבה פלטפורמות נותנות את האפשרות, נצלו זו וכך מנעו גישה לא מורשית.
  3. היזהרו מדואר זבל וניסיונות פישינג – אל תלחצו על קישורים חשודים.
  4. עדכנו תוכנה ואנטי-וירוס באופן קבוע.
  5. השתמש בשירותי VPN להגנה על פרטיותך באינטרנט.

 

רוצים לדעת האם הפרטים שלכם מסתובבים ברשת ומוצעים לכל דורש? אנחנו ב-010 מתמחים בפתרונות סייבר והגנה על מידע משנת 2010 ומספקים שירותי מודיעין סייבר ללקוחות רבים ומגוונים.
כחלק מהשירות שלנו, אנו בודקים עבור לקוחותינו איזה מידע דלף לרשת ומספקים להם כלים ופתרונות למניעת והתמודדות עם זליגת מידע ארגוני. אנחנו עובדים עם חלוצים בתחום כמו- Cyrisma: חברה המתמחה בפתרונות למודיעין סייבר. אנו נספק לכם מערכת המאפשרת לארגונים לנתח ולזהות איומים סייברים בזמן אמת, נשתמש באלגוריתמים מתקדמים לאיתור פעילות חשודה, מה שיאפשר לכם ולארגונכם לפעול מהר ולמנוע נזקים לפני שהם מתרחשים. בנוסף, תקבלו גם כלים לניתוח והערכה של סיכונים, מה שיעזור לכם להבין טוב יותר כמה בטוחה סביבת הסייבר שלכם ואת הסיכונים, החוזקות והחולשות.

 

האם הפרטים שלכם ושל ארגונכם מסתובבים ברשת ומוצעים לכל דורש?
דילוג לתוכן