ענקית הטלקומוניקציה AT&T החלה לשלוח הודעות ללקוחותיה אודות דלף מידע עקב פרצת מידע אצל אחד מהספקים שלה: "לאחרונה נודע לנו שגורם בלתי מורשה פרץ למערכת של אחד הספקים שלנו והשיג גישה למידע הקנייני של הלקוחות שלנו", נכתב במכתב שנשלח על ידי AT&T. המכתב, שפורסם לראשונה על ידי בלוג דלף מידע – Databreaches.net, לא ציין איזה סוג מידע נחשף. עם זאת, מסרה AT&T כי המידע כולל נתונים כגון שמות משתמשים, שמות פרטיים ושירותים שהלקוחות רכשו מהחברה כולל מספר הקווים בחשבון ותוכניות נוספות. AT&T מסרה כי בעקבות דלף המידע יצרה החברה קשר עם רשויות אכיפת החוק וכן עם ועדת התקשורת הפדרלית (FCC). AT&T היא בין התאגידים הגדולים בארה"ב, ספקית שירותי הסלולר הגדולה במדינה ועל פי הערכות היא שולטת ב- 44.8% מהמנויים הטלפוניים הניידים במדינה ברבעון השלישי של השנה שעברה.
באוקטובר האחרון טענה כנופיית הכופרה Everest שפרצה למערכות AT&T והוסיפה את החברה לאתר ברשת האפלה שבו משתמשים פושעי סייבר כדי לסחוט קורבנות כופרה. עם זאת, AT&T לא אישרה שמערכותיה נפרצו באותה עת. באפריל 2022 פרסמו האקרים בפורום האקרים פופולרי, שלכאורה מכרו 70 מיליון רשומות מידע השייכות כביכול ל- AT&T. החברה הכחישה שהנתונים הודלפו. AT&T סבלה מפרצת נתונים בעבר ובשנת 2015, הסכימה החברה לשלם קנס של 25 מיליון דולר בגין דלף מידע.