מאז שוחרר מוקדם יותר החודש, פועלת חברת HP לטיפול בעדכון קושחה פגום אשר פגע במדפסות HP Office Jet ברחבי העולם. למרות ש- HP עדיין לא פרסמה הצהרה פומבית בנוגע לבעיות המתמשכות הללו המשפיעות על קבוצת לקוחות שלה, אמרה החברה לאתר BleepingComputer שהיא מטפלת בשגיאות המסך הכחול שנראו על ידי מספר מוגבל של משתמשים: "הצוותים שלנו עובדים במרץ כדי לטפל בשגיאת המסך הכחול המשפיעה על מספר מוגבל של מדפסות HP OfficeJet Pro 9020e"; "אנו ממליצים ללקוחות שנתקלו בשגיאה לפנות לצוות תמיכת הלקוחות שלנו לקבלת סיוע".
המדפסות המושפעות כוללות דגמי HP OfficeJet 902x, כולל HP OfficeJet Pro 9022e, HP OfficeJet Pro 9025e, HP OfficeJet Pro 9020eAll-in-One, מדפסת HP OfficeJet Pro 9025e All-in-One. לקוחות מדווחים שהמדפסות שלהם מציגות מסכים כחולים עם שגיאות 83C0000B במסך המגע המובנה.
מאז שצצו הבעיות הללו, נפתחו שרשורים מרובים על ידי לקוחות HP רבים מארה"ב, בריטניה, גרמניה, הולנד, אוסטרליה, פולין, ניו זילנד וצרפת. "ל- HP אין פתרון בשלב זה. תפריט השירות אינו מוצג והמדפסת אינה פועלת יותר. רק מסך כחול", אמר אחד הלקוחות. "דיברתי עם שירות הלקוחות של HP והם אמרו לי שאין להם פתרון לתיקון בעיית הקושחה הזו כרגע", הוסיף אחר. אחרים אמרו שהדרך היחידה לטפל בבעיה היא לשלוח את המדפסת לשירות של HP ושהקושחה אפילו לא נטענת חלקית, היא נכשלת באופן מיידי.
מכיוון שנראה שעדכון הבאג מותקן אוטומטית במדפסות המחוברות לאינטרנט, מומלץ ללקוחות HP להשבית את חיבור האינטרנט של המכשירים שלהם ולהמתין לעדכון קושחה כדי לתקן את הבעיה.