בנק ABN Amro חווה דלף מידע דרך אחד הספקים שלו, כאשר פושעי סייבר השיגו גישה למידע של חלק מלקוחות הבנק, לאחר שחברת AddComm נפלה החודש קורבן למתקפת כופרה. AddComm המשווק מסמכים ללקוחות ולעובדי ABN Amro, אמר כי הוא אינו יודע אילו נתונים נגנבו. בנקים הינם יעד עיקרי לפושעי סייבר בהתחשב בנתונים הפיננסיים הרגישים שהם מחזיקים והפוטנציאל להשבתה עקב שיבוש השירותים הפיננסיים. בעוד שהבנקים האירופיים והרגולטורים שלהם מתיחסים בכובד ראש להגנה מפני פריצות מידע, הוכיחו ההגנות של מספר הספקים הרבים שלהם שהם פחות עמידים.
גם Banco Santander SA הספרדית דיווחה החודש שגישה לנתונים המנוהלים על ידי גורם חיצוני ללא אישור השפיעה על המידע של הלקוחות והצוות. כמו כן, Deutsche Bank AG, Commerzbank AG ו- ING Groep NV היו בין עשרות חברות שמידע הלקוחות שלהם נפגעו בשנה שעברה, כאשר האקרים ניצלו ליקוי אבטחה בכלי להעברת קבצים.
בנק ABN Amro טוען כי אין לו אינדיקציה לכך שפושעי הסייבר השתמשו בנתונים של לקוחותיו וכי מערכות הבנקאות לא הושפעו. הבנק דיווח על דלף המידע לרשות ההולנדית להגנת המידע ולרגולטורים, בעוד שהספק של הבנק AddComm הכין דוח למשטרה ופרסם בהצהרתו באתר האינטרנט שלו כי לפושעי הסייבר אין יותר גישה למערכות שלו, אשר פועלות כעת באופן תקין.
יש לציין כי הבנק המרכזי האירופי מקיים בימים אלו תרחישי קיצון כדי לבחון כיצד מגיבים הבנקים למתקפת סייבר ומתאוששים ממנה.