דלף מידע ב- Universal Music Group חושף מידע אישי

תאגיד המוזיקה הרב-לאומי Universal Music Group (UMG) חווה פריצת סייבר ב- 15 ביולי 2024 – פריצה אשר גרמה לדלף מידע. על פי ההודעה למשרד התובע הכללי של מיין, זיהתה UMG פעילות בלתי מורשית באחת מהאפליקציות הפנימיות שלה ופנתה מיד למומחי סייבר כדי לחקור ולסייע בתיקון הפריצה: "קבענו שצד שלישי בלתי מורשה הצליח להשיג נתונים העלולים להכיל מידע אישי. התקשרנו לחברת סייבר כדי לסקור את הנתונים שדלפו. קיבלנו את התוצאות הללו ב- 30 באוגוסט 2024 ועבדנו עם עורך דין כדי לקבוע לאילו אנשים להודיע", נכתב בהודעה של UMG על דלף המידע.

UMG הינה תאגיד מוזיקה רב לאומי הולנדי-אמריקאי. יחד עם סוני מיוזיק גרופ ווורנר מיוזיק גרופ, היא אחת משלושת חברות התקליטים הגדולות. המטה התפעולי האמריקאי של UMG ממוקם בסנטה מוניקה קליפורניה. הקטלוג של החברה כולל למעלה משלוש מיליון הקלטות וארבע מיליון יצירות.

דלף המידע השפיע על הנתונים של 680 תושבי ארה"ב. פושעי הסייבר השיגו מידע אישי הכולל שם ומספר תעודת זהות. UMG לא מצאה כל ראיה לשימוש לרעה במידע האישי שדלף. לאנשים שנפגעו מציעה UMG חברות חינם למשך 24 חודשים ב- Experian IdentityWorks – שירות ניטור אשראי וגניבת זהות.

ההודעה של UMG אינה מציינת אם הושפעו מערכות מחשוב רגישות של החברה כתוצאה מפריצת הסייבר. אף כנופיית כופרה לא לקחו אחריות לפריצה ברשת האינטרנט האפלה.

למקור הידיעה ולקריאה נוספת

דלף מידע ב- Universal Music Group חושף מידע אישי
דילוג לתוכן