ב- 28 במרץ פרסמה 13cabs הצהרה פומבית באתר שלה, שחשפה כי מוקדם יותר באותו חודש חודש היא זיהתה שחלק מחשבונות המשתמשים שלה ושל חברת המוניות Silver Service נפגעו מפעילות סייבר פלילית וגישה בלתי מורשית למערכות המחשוב שלה. למרות איפוס חשבונות המשתמשים שנפגעו, גדל מספר החשבונות המושפעים לכ- 1.1 אחוז מכלל החשבונות. יש לציין כי למעלה ממיליון אנשים הורידו את יישומון 13cabs והם מייצגים חלק ניכר מאוכלוסיית אוסטרליה.
13cabs אילצו מיידית איפוס של כל החשבונות המושפעים הנוספים. מומחי אבטחת סייבר חיצוניים הועסקו גם כן כדי לבצע חקירה מעמיקה ולהבטיח שחשבונות הלקוחות מאובטחים. על אף שהחקירה בעיצומה, אמרו 13cabs כי המידע שנגנב כולל שמות משתמש (שחלקם כוללים שמות אמיתיים), כתובות מגורים, מספרי טלפון. חלק מהמידע שנגנב כולל גם מידע אודות זכאות לתכנית הסבסוד למוניות. עם זאת, אישרה החברה כי לא נגנבו נתוני כרטיסי אשראי או מידע בנקאי.
בהצהרת החברה נאמר: "13cabs עדיין עובדת עם מומחים טכניים ומשפטיים כדי להבטיח שהיא מבינה היטב את היקף הפעילות הפלילית במערכת המחשוב שלה וכן, מפעילה אמצעי בלימה שיסייעו ללקוחות לצמצם נזק פוטנציאלי הנובע מהפעילות הבלתי מורשית." 13cabs גם הודיעה למשרד נציב המידע האוסטרלי (OAIC) ותודיע גם לרשויות אכיפת החוק. כשהחקירה תושלם תספק החברה עדכונים נוספים.
נכון לעכשיו לא לקחה אף קבוצת סייבר אחריות למתקפה וגם עדיין אין מידע באשר לזהות הגורם שהשיג גישה בלתי מורשית למערכת המחשוב של 13cabs. החברה הודיעה ללקוחותיה שהושפעו ממתקפת הסייבר באמצעות הודעות SMS ודוא"ל וכפי שצוין לעיל, איפסה את הסיסמאות של כל משתמש מושפע. לדברי החברה: "המומחים הטכניים שלנו עובדים כדי לזהות חשבונות משתמשים בהם נעשה שימוש כדי לאפשר גישה בלתי מורשית דרך האפליקציה. אנו ניצור קשר עם כל משתמש שאנו מזהים שנעשה בו שימוש ונספק החזר מלא אם סבל מגישה בלתי מורשית."