הגנה אקטיבית מכופר

הגנה אקטיבית מכופר היא אסטרטגיה מתקדמת המעניקה לארגונים יתרון משמעותי במלחמה נגד מתקפות סייבר, ובייחוד נגד תוכנות כופר. בעוד והרבה ארגונים היום סבורים שכל שנדרש על מנת להגן על הארגון מפני כופר הוא גיבויים, המציאות יותר מורכבת, וגיבויים לא מספקים את ההגנה הכוללת ומעמיקה שתרצה לעסק שלך ולמידע שלך.  כן, הקפדה על גיבויים סדירים היא קריטית על מנת להבטיח שבמקרה של תקיפה, הארגון יוכל לשחזר את מערכותיו במהירות ולמזער את ההשפעה על התפעול, אך ישנם הרבה פעולות פרואקטיביות קריטיות הנדרשות כמו איסוף מודיעין על איומים, אימון עובדים, ובניית תרחישי "מה אם" לשיפור ההגנה האורגנית. פתרון ההגנה שלנו ב- 010 לעמדות קצה עושה בדיוק את זה- איתור, מניעה ותגובה בחבילה אחת. הפתרון מבוסס על התוכנה החכמה של SentinelOne להגנה מכופר (Active EDR) באמצעות ניטור, זיהוי פעילות חשודה, חסימה ומניעה גם במקרים של מתקפות ואיומים כגון Zero Day. התוכנה של SentinelOne, פועלת באמצעות בינה מלאכותית לזיהוי, מניעה, ותגובה לאיומים סייבריים בזמן אמת. הפלטפורמה מסוגלת לנתח את ההתנהגות של קבצים ותהליכים במערכת, לזהות פעילות זדונית ואנומאליות ברשת הארגונית, לחסום אוטומטית את האיומים לפני שהם גורמים נזק ולהחזיר את המצב לאחור.

 

הצרכים התשתיתיים שנכללים במערכת:

  • יכולת גדילה דינמית
  • פתרון המסופק כשירות SaaS
  • תמיכה מרחוק ו- API חזקים
  • אפשרות למניעת שימוש ב-USB על-פי הגדרת הלקוח
  • פתרון רזה עם ביצועים גבוהים
  • מתאים לכל סוגי התחנות כולל Windows, Mac, Linux, VDI
  • אבטחה בזמן אמת
  • אוטונומיה מלאה
  • פתרון מוסמך ומוכר
  • פתרון תואם ומוכח עבור כל סוגי הארגונים

פעולות הננקטות במקרים של תקיפה:

  1. ניתוק לוגי של המחשב מהרשת למניעת התפשטות הכופר בארגון
  2. ניתוח מלא של אירוע הכופר (Forensics) כולל: איך נכנס, במה נגע, מה שונה, מה הוצפן ועוד)
  3. השבת המצב לאחור (Undo לכל השינויים)
  4. שחזור מתוך גיבויים ייעודיים שמוגדרים על המחשב כ-Read-Only כחלק מהשירות (גיבויים אלו אינם ניתנים למחיקה ע"י הכופר ומשמשים כקו ההגנה האחרון)
  5. בדיקת תקינות וחיבור מחודש של המחשב לרשת להמשך עבודה

הקפדה על גיבויים סדירים היא קריטית על מנת להבטיח שבמקרה של תקיפה, הארגון יוכל לשחזר את מערכותיו במהירות ולמזער את ההשפעה על התפעול. ההשקעה בהגנה אקטיבית מכופר אינה רק עניין של רכישה ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אלא מגיעה גם לרבדים שונים כמו שינוי תרבותי בארגון- הכשרת העובדים להיות מודעים יותר לסיכונים ולאופן התמודדות סייבר. הקמת תהליכים ומדיניות ברורה לשימוש וניהול של מידע מסווג ורגיש תוך שימוש בכלים כמו הצפנה וניהול זהויות והרשאות יכולה למנוע גישה לא מורשית או שימוש לרעה במידע הארגוני. בסופו של דבר, הגנה אקטיבית מכופר אינה רק מגנה מפני תקיפות כופר ספציפיות, אלא משפרת את המודעות של הארגון כולו. היא מעודדת את המעבר מתגובתיות לפרואקטיביות, מה שמבטיח הגנה טובה יותר על הנתונים והמשאבים הכי יקרים לכל ארגון – המידע שברשותו.

קראו עוד על שירותי הסייבר שלנו, ויחד ניצור מעטפת הגנת סייבר מקצה לקצה לארגון שלכם!

דילוג לתוכן