ספקית הטלוויזיה בלוויין האמריקאית Dish אישרה כי מתקפת כופרה גרמה להפסקה מתמשכת בשידוריה וכן הצהירה כי האקרים הוציאו נתונים מהמערכות שלה. בעקבות מתקפת הכופרה הושבתו האתר הראשי, האפליקציות ומערכות התמיכה בלקוחות Dish וכן שירותי הסטרימינג Sling TV של החברה. לחברת Dish כ- 10 מיליון לקוחות בסטרימינג, טלוויזיה בלוויין ושירותים אחרים.
Dish טוענת כי ההשבתה נבעה מתקרית אבטחת סייבר והודיעה לרשויות אכיפת החוק המתאימות, כאשר תחילה טענה כי ההשבתה נבעה מבעיות מחשוב פנימיות. החברה ממשיכה וטוענת כי החזרה לשגרה תלויה ביכולתה להכיל, להעריך ולתקן את נזקי מתקפת הכופרה ואת ההשפעה שלה על עובדי התאגיד, לקוחותיו, העסקים, התפעול והתוצאות הכספיות של התאגיד. Dish דיווחה כי ההאקרים גנבו נתונים מסוימים ממערכות ה- IT שלה וציינה כי נתונים אלו עשויים לכלול מידע אישי. לא ברור אם המידע האישי הזה שייך לעובדי Dish, לקוחות החברה או לשניהם, כאשר גם היקף גניבת הנתונים עדיין לא ברור.
Dish דיווחה כי התקשורת הפנימית שלה, מוקדי הלקוחות והאתרים הפנימיים נשארים במצב לא מקוון כתוצאה ממתקפת הכופרה. עובדים דיווחו כי נאמר להם לא להיכנס למכשירים שהונפקו על ידי Dish או ל- VPN ארגוניים, כך שלמעשה נמנע מהם לעבוד. אחד מעובדי Dish סיפר לאתר TechCrunch שלעובדים לא נמסר מידע מסודר באשר לאירוע הסייבר ולא נאמר להם מתי הם יוכלו לחזור לעבודה.
כרגע לא ידוע מי עומד מאחורי מתקפת הכופרה ואף קבוצת כופרה עדיין לא לקחה אחריות על המתקפה. עם זאת דיווח אתר Bleeping Computer כי לפי מקורותיו, כנופיית הכופרה Black Basta עומדת מאחורי המתקפה, כאשר תחילה פרצה ל- Boost Mobile ולאחר מכן לרשת הארגונית של Dish.