חברת מוצרי האבטחה Wyze מסיאטל ארה"ב התנצלה בפני לקוחותיה לאחר שתקרית איפשרה ל- 13,000 משתמשים להסתכל לתוך בתים של לקוחות אחרים. החברה המתמחה במוצרי בית חכם ומצלמות אלחוטיות, האשימה את התקרית בבעיה שהתגלתה בספריית לקוח מטמון של צד שלישי, אשר ששולבה לאחרונה במערכת שלה. בפוסט בפורום שלה אמרה החברה: "אנחנו יכולים לאשר שכ- 13,000 משתמשי Wyze קיבלו תמונות ממוזערות ממצלמות שלא היו שלהם ו- 1,504 משתמשים הקישו עליהן. רוב ההקלקות הגדילו את התמונה הממוזערת ובמקרים מסוימים ניתן היה לצפות בוידאו. כל המשתמשים המושפעים קיבלו הודעה".
Wyze טוענת כי 99.75% מהלקוחות לא הושפעו מהאירוע, אך התנצלה והודיעה לכל לקוחות החברה. יש לציין כי החברה סבלה מהפרות מידע בעבר: בשנת 2019, פרצת נתונים של Wyze התגלתה על ידי חברת אבטחת הסייבר Twelve Security ודווחה על ידי הניו יורק טיימס. באירוע זה נחשף באינטרנט במשך 23 ימים המידע האישי של 2.4 מיליון לקוחות Wyze וכלל שמות משתמש, מיילים, פרטי WiFi ומידע בריאותי. בספטמבר 2023, לאחר ש- The Verge דיווח לראשונה שחלק מהלקוחות יכולים לגשת למצלמות של בתים אחרים, משך מדור הביקורות Wirecutter של ה- Times את המלצתו למצלמות האבטחה של Wyze. הטיימס אמר אז כי הוא מאמין ש- Wize פועלת בחוסר אחריות כלפי לקוחותיה בכך שלא יצרה איתם קשר מיד לאחר פרצת המידע.