האקרים גנבו מידע אישי של 77 אלף לקוחות Fidelity Investments

חברת הביטוח Fidelity Investments הודיעה ל- 77,099 מלקוחותיה שהמידע האישי שלהם נגנב בפרצת מידע באוגוסט. מנהל הנכסים של החברה לא חשף אילו נתונים גנבו פושעי הסייבר, אך הבטיח ללקוחות שפרצת המידע לא הייתה כרוכה בגישה כלשהי לחשבונות Fidelity שלהם. במכתב שנשלח ללקוחות שנפגעו, אמרה Fidelity שהפריצה אירעה בין ה- 17 באוגוסט ל- 19 באוגוסט כאשר האקרים השיג גישה למידע מסוים באמצעות שני חשבונות לקוחות שהם הקימו לאחרונה.

בהצהרה שנשלחה בדוא"ל ל- The Register, חזר דובר Fidelity על הצהרת גילוי פרצת המידע ואמר: "אנו מודיעים לאנשים לפי הצורך ומספקים להם משאבים לניטור אשראי. אנו מזהים שללקוחות שלנו יש שאלות לגבי אירוע זה ויש לנו משאבים לסייע להם. Fidelity לוקחת אחריות על שירות לקוחותיה ושמירה על המידע שלהם." Fidelity ציינה שהיא זיהתה את הפריצה ב- 19 באוגוסט ונקטה בפעולות מיידיות כדי לסלק את פושעי הסייבר ממערכות ה- IT שלה. היא גם שכרה חברת אבטחה חיצונית שתחקור את פרצת אבטחת המידע. Fidelity טוענת שהמידע שנגנב על ידי פושעי הסייבר קשור רק לתת-קבוצה קטנה של הלקוחות.

Fidelity מנהלת נכסים של כ- 51.5 מיליון לקוחות והיא מנהלת תוכניות הטבות לעובדי כ- 28,000 עסקים ב- 11 מדינות. נכון ליוני, היו ל- Fidelity כ- 5.5 טריליון דולר בנכסי לקוחות וכ- 14.1 טריליון דולר בנכסים מנוהלים. החברה טוענת שהיא אינה מודעת לשימוש לרעה במידע האישי של הלקוחות שנגנב בגלל פרצת האבטחה. עם זאת, הציע החברה לכל מי שנפגע שנתיים של ניטור אשראי בחינם.

נזכיר כי בחודש מרץ, הודיעה חברת Fidelity Investments לכמעט 30,000 לקוחות כי פושעי סייבר השיגו גישה למידע האישי והפיננסי שלהם לאחר שפרצו למערכות ה- IT של Infosys. במהלך אותה פריצת מידע אצל צד שלישי, גנבו פושעי סייבר מספרי חשבונות בנק ומספרי הניתוב של לקוחות Fidelity, מספרי כרטיסי אשראי וקודי אבטחה.

למקור הידיעה ולקריאה נוספת

האקרים גנבו מידע אישי של 77 אלף לקוחות Fidelity Investments
דילוג לתוכן