מידע אישי של 14,000 לקוחות BMW דלף בפריצת מידע

דלף מידע אישי של כ- 14,000 לקוחות יצרנית הרכב BMW בהונג קונג: שמות, מספרי טלפון והעדפות קבלת מידע במסרונים. BMW טענה שהיא התקשרה עם משטרת הונג קונג והודיעה למשרד נציב פרטיות המידע האישי. החברה גם שכרה מומחי אבטחת רשת כדי לפתוח בחקירה בקנה מידה מלא של האירוע: "אנו מתייחסים ברצינות רבה לפרטיות הלקוחות שלנו והחמרנו את אמצעי האבטחה שלנו כדי לשמור על מערכות המחשוב שלנו", אמרה הזכייניות HK Ltd ללקוחות BMW.

"אנו קוראים ללקוחות שלנו לגלות ערנות באשר לנתונים האישיים שלהם", אמרה BMW והוסיפה שהלקוחות יכולים לשלוח דואר אלקטרוני לחברה לכל שאלה.

נציבת הפרטיות עדה צ'ונג לאי-לינג דנה בתוכנית רדיו בתחילת החודש בהפעלה אפשרית של מערכת ענישת ארגונים שהפרו את תקנות הפרטיות. לדבריה, אירועי פרצות נתונים ודלף מידע מתרחשים ברחבי העולם ויש להפעיל מאמצים מחמירים כדי להגן על אבטחת המידע, לצד הגברת המודעות לאבטחת סייבר.

למקור הידיעה ולקריאה נוספת

מידע אישי של 14,000 לקוחות BMW דלף בפריצת מידע
דילוג לתוכן