סטודנטים סינים בבריטניה היו מטרה להונאה טלפונית מתמשכת על ידי דוברי סינית במשך יותר משנה, כחלק מפעילות המכונה RedZei (ידועה גם בשם RedThief). גורמי האיום של RedZei בחרו את המטרות שלהם בקפידה, חקרו אותם והבינו שזוהי קבוצת קורבנות עשירה אשר בשלה להטעיה וניצול, לדברי חוקר אבטחת הסייבר וויל תומאס.
ההיבט הבולט ביותר בפעולה הוא הצעדים שננקטו על ידי גורמי האיום כדי לעקוף צעדים שננקטו על ידי משתמשים למניעת שיחות הונאה: גורמי האיום השתמשו במספרי טלפון בריטיים חדשים, בתשלום לפי שימוש עבור כל גל מתקפות, כדי להפוך את חסימת מספר הטלפון לבלתי יעילה. וויל תומאס ציין כי גורמי האיום החליפו לסירוגין כרטיסי סים של מספר ספקי סלולר כמו Three, O2, EE, Tesco Mobile ו- Telia.
הסימנים מצביעים על כך שמתקפות ההונאה הטלפוניות של RedZei החלו כבר באוגוסט 2019, כאשר דיווח מעיתון הגרדיאן תיאר תרמית ויזה אשר הטעתה והונתה סטודנטים סינים בבריטניה להוציא סכומי כסף אדירים כדי להימנע מגירוש. אופן הפעולה כרוך בהתקשרות ליעדים פוטנציאליים פעם או פעמיים בחודש ממספר טלפון ייחודי בבריטניה והשארת הודעה קולית מאיימת אם השיחות תישארנה ללא מענה. ההודעות הקוליות מתחזות לחברות כמו בנק אוף צ'יינה וצ'יינה מובייל או השגרירות הסינית, כדי להנדס את הסטודנטים לחשוף מידע אישי שלהם. נושאים אחרים שנוצלו על ידי RedZei כוללים 'שימוש חריג בביטוח הבריאות שלך' ו'חבילות בינלאומיות המועברות מ- DHL' – שתי דאגות נפוצות אצל סטודנטים סינים הלומדים בבריטניה, ציין וויל תומאס.