רשת בגדי הספורט JD Sports מדווחת כי נתונים הקשורים ל- 10 מיליון לקוחותיה עשויים להיות בסיכון לאחר שמערכות הרשת נפגעו במתקפת סייבר. החברה מסרה כי המידע שייתכן שהאקרים ניגשו אליו כולל שמות לקוחות, כתובות מגורים, חשבונות דוא"ל, מספרי טלפון, פרטי הזמנה וארבע הספרות האחרונות של כרטיסי האשראי. הנתונים קשורים להזמנות מקוונות שבוצעו בין נובמבר 2018 לאוקטובר 2020. JD Sports מסרה כי היא יצרה קשר עם הלקוחות שנפגעו.
JD Sports טוענת שהנתונים שנחשפו מוגבלים וכן, החברה אינה מחזיקה בפרטים מלאים של כרטיסי אשראי ולא מאמינה שההאקרים ניגשו לסיסמאות חשבונות הלקוחות. "אנחנו רוצים להתנצל בפני הלקוחות שאולי הושפעו מהתקרית הזו", אמר ניל גרינהלג – סמנכ"ל הכספים של JD Sports והוסיף: "הגנה על הנתונים של הלקוחות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של JD". לדברי JD Sports, החברה עובדת עם מומחי אבטחת סייבר מובילים ומקיימת קשר רצוף עם משרד נציב המידע של בריטניה (ICO) בתגובה לתקרית. גרינהלג הדגיש כי על לקוחות שפרטיהם נחשפו להיות ערניים לגבי הודעות דוא"ל חשודות, שיחות והודעות טקסט העלולות להיות פוטנציאל לדיוג וגניבת זהות.
מתקפות סייבר פגעו במספר חברות בבריטניה בתקופה האחרונה. הדואר המלכותי נפל קורבן למתקפת כופרה בתחילת החודש, שהובילה להפסקת משלוחי הדואר והחבילות לחו"ל. בדצמבר, גם העיתון הגרדיאן היה מטרה למתקפת כופרה. לורן וילס-דיקסון – עורכת דין ומומחית לפרטיות מידע בחברת עורכי הדין Gordons, אמרה כי קמעונאים היו בין היעדים הנפוצים ביותר למתקפות סייבר עקב כמויות גדולות של נתוני לקוחות שהם מחזיקים וציינה כי חברות צריכות לעשות יותר כדי להגן על מידע הלקוחות: "בעולם החדש הזה, זה לא 'אם' אלא 'מתי' תתרחש מתקפת סייבר", אמרה. סקוט ניקולסון – מנכ"ל משותף של חברת אבטחת הסייבר בריידוול, אמר כי הוא רואה עלייה בשימוש בנוזקות המשמשות פושעי סייבר לגניבת מידע מארגונים.