אפליקציית ההיכרויות Coffee Meets Bagel (CMB) אישרה כי מערכות המחשוב שלה היו מושבתות במשך שבעה ימים בעקבות מתקפת סייבר. כי כל מי שניסה לפתוח את האפליקציה במהלך השבוע של 27 באוגוסט חווה תסכול של חוסר יכולת להיכנס או להשתמש באפליקציה. החברה המפעילה את האפליקצייה מסרה בהודעתה: "קבענו שההשבתה הייתה תוצאה של פעולת פושעי סייבר אשר מחקו בזדון נתונים וקבצים של החברה. הקמנו מחדש במהירות סביבה מאובטחת לצוות הטכנולוגי שלנו כדי לשחזר את השירות והודיעו לרשויות אכיפת החוק"; "הגישה לשירות שוחזרה לבסוף ב- 3 בספטמבר לאחר שצוות ה- IT בילה ימים שלמים בעבודה סביב השעון כדי לבנות מחדש את המערכת שלנו מגיבויים מקוונים, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לצאת לדייטים באופן מאובטח".
אנשי אתר theregister שאלו את החברה המפעילה את CMB לגבי נקודת הכניסה של פושעי הסייבר והאם הם דרשו כופר או נגנב מידע אך תגובת החברה הייתה כי עדכונים נוספים מ- CMB, שלטענתה יש לה 10 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ייחשפו ברגע שחקירת הסייבר תסתיים: "פתחנו בחקירה יסודית שעדיין נמשכת, כדי להבין את מלוא היקף פיגוע אבטחת המידע ופועלים לשיפור אבטחת הסייבר של החברה", נכתב בשאלות הנפוצות באתר האפליקצייה.
כדי לנסות לפצות על פיגוע אבטחת המידע, מציעה החברה "חבילת ברוכים הבאים" הכוללת את כל הצ'אטים הפעילים שלהם בהארכה לשבעה ימים. מנויים הוארכו ל- 14 ימים ללא תשלום ו- 1,000 תגובות בחינם (תגובות המאפשרת למשתמש לסמן "אהבתי" או "להעביר" פרופילים) נוספו לחשבונות המשתמשים. CMB הודיעה למשתמשיה: "במהלך ההשבתה הפסקנו לשלוח התאמות פוטנציאליות (הידועות גם בשם בייגל) וכן לייקים. עכשיו כשחזרנו לאינטרנט, אתם אמורים לקבל בייגלים ולייקים כרגיל".