מפעילת הסלולר הגדולה ביותר ביפן חשפה כי מתקפת DDoS שיבשה את שירותיה במשך כמעט 12 שעות. ל- NTT Docomo יש כ- 90 מיליון מנויים ביפן והחברה ומתגאה במהירויות ההורדה הגבוהה מכל ספק טלקום במדינה. עם זאת, ב- 2 בינואר חוותה החברה עומס ברשת עקב מתקפת DDoS, מה שהקשה על השימוש במספר שירותי מפתח. בין השירותים שהושפעו ממתקפת ה- DDoS היו פורטל האינטרנט goo, שירות הזרמת הווידאו Lemino, שירות החיובים של dpay ושירותים נוספים. לדברי Docomo: "שיבושי השירותים נפתרו, אך כמה עדכוני תוכן הושפעו עקב אמצעי השחזור."
על פי דיווחים מקומיים נפגעו מספר חברות יפניות ממתקפות DDoS בסוף דצמבר, ביניהן Japan Airlines, MUFG Bank, Mizuho Bank ו- Resona Bank. יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה ש- Docomo מהווה יעד למתקפות סייבר: בספטמבר 2023 דרשה קבוצת Ransomed.vc מהחברה כופר של למעלה ממיליון דולר, אם כי לא ברור אם פושעי הסייבר אכן גנבו מידע מהחברה.
חברות טלקום חשופות במיוחד למתקפות משבשות שירות כמו DDoS ומתקפות כופרה וזאת, בעיקר לאור הסובלנות הנמוכה שלהן להשבתות. עם זאת, שירותי הטלפון הנייד לא הושפעו ממתקפת ה- DDoS האחרונה. כמו כן, לא קיימת עדיין אינדיקציה באשר לקבוצת פושעי הסייבר האחראית למתקפת ה- DDoS הזו.
דוח חברת Stormwall בספטמבר 2024 טוען כי מתקפות DDoS ברחבי העולם עלו ב- 102% במחצית הראשונה של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה ב- 2023. דו"ח אחר של נוקיה באוקטובר חשף שמתקפות סייבר על רשתות טלקום גלובליות גדלו מאחת או שתיים בלבד ביום ביוני 2023, להרבה יותר מ- 100 ליום בשנת 2024.