רישום לקוחות חדשים

רישום לקוח חדש


לקוח יקר,
תודה על רישומך לאתר
נא מלא את הפרטים מטה, אנא הקפד על מילוי פרטים תקינים ונכונים כדי לאפשר את הפעלת החשבון.
בסוף הטופס, אנא חתום שמית על החוזה ואשר את תנאי השימוש הנדרשים.
במידה והינך רוצה בשרותים ספציפיים ניתן לסמן אותם בסוף הטופס (לא חובה) ולאחר אישור הרישום נוכל לעזור מייד בהפעלת השרותים.

תודה על האמון בנו
010 – Managing IT Securely


חוזה לקוח

הואיל והחברה מספקת שירותי אבטחת מידע
והואיל והלקוח בחר לרכוש את שירותים מהחברה עפ"י הצעת המחיר (להלן: "השירותים");
והואיל והצדדים מעוניינים להסדיר את היחסים ביניהם;
לפיכך הוצהר, הותנה והוסכם בין הצדדים כדלקמן:

  1. מבוא ונספחים

המבוא להסכם זה והנספחים המצורפים לו מהווים חלק בלתי נפרד ממנו.

  1. ההתקשרות
    • החברה תספק שירות מנוהל ללקוח על-בסיס הזמנת הלקוח.
  1. התחייבות החברה
    • החברה מתחייבת לספק את השירות ברמה נאותה.
    • השירות יינתן על-פי מדיניות הפרטיות, תנאי השימוש ומדיניות ה-SLA של החברה המפורטים בקישורים הבאים:

https://010.co.il/sla
https://010.co.il/tos
https://010.co.il/msp-tos

  1. התחייבות הלקוח
    • הלקוח יאפשר לחברה להתחבר למערכות המידע בארגונו על-מנת לספק את השירות המיטבי ללקוח ולהבטיח את ההגנה הטובה ביותר על המידע שלו.
    • הלקוח לא יפר את תנאי ה-EULA ("הסכם משתמש סופי") של יצרני המוצרים השונים שיסופקו לו ויפעל על פיהם.
    • הלקוח יתקין את השירותים רק על פי הכמות שמופיעה בהזמנה שהועברה לחברה
  1. התמורה

הלקוח ישלם לחברה בעד השירותים מידי חודש בכרטיס אשראי על-פי הצעת המחיר.

  1. סודיות
    • כל אחד מהצדדים מתחייב לשמור בסודיות על כל מידע הנמצא ברשותו ו/או שהועבר אליו ו/או שהגיע אליו במהלך ביצוע הסכם זה ו/או עקב ההתקשרות בהסכם זה, ואשר שייך לצד השני ו/או קשור אליו, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל מידע טכני, עסקי, שיווקי, כלכלי, רשימת לקוחות או קשרים מסחריים, ולמעט מידע שהיה בידו ממקורות אחרים, מידע שפותח באופן עצמאי בלא שימוש או זיקה למידע של הצד השני או מידע שהוא נחלת הכלל.
  • כל אחד מהצדדים מתחייב שלא לעשות שימוש כלשהו, בין בעצמו ובין באמצעות אחרים, בכל מידע שהגיע אליו במהלך ביצוע הסכם זה ו/או עקב ההתקשרות על פי הסכם זה אלא במידה הדרושה לצורך קיום התחייבויותיו כאמור בהסכם זה.
  • התחייבויות הצדדים לשמירה על סודיות, כאמור בסעיף זה על כל סעיפי המשנה שלו, יעמדו בתוקפן הן במהלך תקופת תוקפו של ההסכם והן לאחר תומו או ביטולו מסיבה כלשהי.
  1. המחאת זכויות
    • מוסכם בזאת, כי הצדדים לא יהיו רשאים להעביר ו/או להמחות בין במישרין ובין בעקיפין את זכויותיהם ו/או את חובותיהם על-פי הסכם זה לאחר ו/או לאחרים כלשהם ללא הסכמת הצד השני.
  1. תקופת ההסכם
    • הסכם זה יהיה בתוקפו לתקופה של 12 חודשים ותחודש אוטומטית בסיום התקופה בכל פעם ל-12 חודשים נוספים
    • כל צד יהיה רשאי לסיים את ההתקשרות, בכל עת ומכל סיבה שהיא, בכפוף למסירת הודעה מוקדמת בת 30 יום, למעט שירותים אשר יוגדר בהצעת המחיר תקופת מינימום אחרת. במקרה כזה, לא ניתן יהיה לבטל את השירות בטרם נגמרה תקופת ההתחייבות
    • הספק יהיה רשאי לבטל את ההסכם באופן מיידי בהתקיים כל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
      • ניתן נגד הלקוח צו פירוק, צו כינוס או צו הקפאת הליכים;
      • הוגשה נגד הלקוח בקשה למינוי מפרק זמני, כונס נכסים או נאמן, זמני או קבוע, או כל בעל תפקיד דומה במהותו, ובקשה כאמור לא נדחתה או בוטלה בתוך 45 יום;
      • הלקוח הגיש בקשה לפירוק מרצון ו/או בקשה למתן צו הקפאת הליכים;
      • הוטל עיקול על נכסי הלקוח, כולם או חלקם, ועיקול כאמור לא הוסר בתוך 30 יום;
      • קיים חשש, על פי שיקול דעתו הבלעדי של הספק, כי הלקוח לא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו כלפי הספק ו/או כלפי צדדים שלישיים בקשר עם ביצועו של ההסכם בין הצדדים;
      • הלקוח הפר איזו מבין התחייבויות כלפי הספק מכוח מסמך זה (או כל מסמך אחר שנערך בין הספק לבין הלקוח), והפרה כאמור לא תוקנה בתוך 5 ימים מיום שמסר לו הספק הודעה בדבר ההפרה.
  1. ביטול עקב הפרת ההסכם

הפר מי מהצדדים איזו מהוראות הסכם זה וההפרה לא תוקנה על ידו בתוך 21 יום ממועד קבלת התראה בכתב מהצד השני המפרטת את ההפרה ודורשת את תיקונה כאמור – יהיה הצד הנפגע זכאי לבטל את החוזה בהודעה בכתב למפר.

  1. אחריות
    • הספק לא יישא בכל אחריות שהיא בגין או בקשר עם השירותים, לרבות ובמיוחד בגין כל נזק שייגרם ללקוח בקשר עם השירות ו/או השימוש בה ו/או ההסתמכות עליה, לרבות אובדן מידע, תקלות שתגרום התוכנה למערכות הלקוח וכיו"ב.
    • הספק לא יהיה אחראי לכל נזק והוצאה אשר ייגרמו, או העלולים להיגרם, ללקוח, כתוצאה מחדירה מרחוק ו/או פריצה לשרתי הספק, לשרתי או למערכות הלקוח ו/או לתוכנה.
    • הספק ו/או כל מי מטעמו לא יהיו אחראים לכל נזק עקיף, תוצאתי, מיוחד או מסתבר (ולרבות בגין אובדן מידע, אובדן הכנסה ו/או אובדן רווחים) שייגרמו ללקוח ו/או למי מטעמו ו/או לצד ג' שהוא בגין ו/או בקשר עם השירותים, לרבות (אך לא רק) בקשר עם השירותים.
    • אחריותו היחידה של הספק תהיה לנזק ישיר שלא הוגבלה בתנאים כלליים אלו, שייגרם מפעולה מכוונת או מרשלנות של הספק. בכל מקרה, אחריות הספק תהיה מוגבלת אך ורק לסכום התמורה ששילם הלקוח לספק בגין 3 חודשי השירות שקדמו לאירוע בו נגרם הנזק. הגבלת האחריות כאמור היא בנוסף לכל הגבלת אחריות לפי כל דין, והיא תחול ביחס לכל תביעה, תהיה עילתה אשר תהיה.
    • הלקוח יהיה אחראי לכל נזק, אובדן, הוצאה או הפסד שייגרמו על ידו (וכל מי מטעמו) לספק ו/או לכל צד ג' שהוא, עקב הפרת התחייבות מבין התחייבויותיו על פי תנאים כלליים אלו ו/או כל מסמך אחר שנחתם ו/או ייחתם בין הצדדים.
  1. ויתור

ויתר מי מהצדדים למשנהו על הפרת הוראה מהוראות הסכם זה, לא יחשב הדבר כוויתור על הוראה אחרת או הפרה נוספת של איזו מהוראות הסכם זה.

  1. שיפוט

הצדדים מסכימים כי לבית המשפט המוסמך בתל אביב יפו תהיה הסמכות היחידה והבלעדית לדון במחלוקות הנובעות מהסכם זה לרבות שאלת תחולתו ופרשנותו.

  1. שינוי בתנאי ההסכם
  1. הודעות

כל הודעה שתישלח בדואר רשום על-ידי צד אחד למשנהו לפי הכתובות המפורטות במבוא להסכם תיחשב כאילו הגיעה לתעודתה 14 ימי עסקים מעת שיגורה בדואר רשום, ואם נמסרה ביד בימי ושעות העסקים הרגילות – בעת מסירתה. נמסרה ההודעה ביד שלא בימי ושעות העסקים הרגילות תחשב כאילו נמסרה בתחילת יום העסקים הבא.




האם יש שירותים שלנו המעניינים אותך? (לא חובה)
דילוג לתוכן