חברת שירות השולטת במים, בחשמל ובאינטרנט עבור עיירה במזרח איווה אישרה כי מתקפת כופרה בינואר הובילה לחשיפת מידע רגיש של כמעט כל התושבים המקומיים. Muscatine Power and Water – מספקת לאזור Muscatine ו- Fruitland שירותי אינטרנט, טלוויזיה, טלפון, מים וחשמל עבור יותר מ- 50,000 תושבים. החברה הודיעה כי במשך שבועות היא מתמודדת עם מתקפת כופרה שהתגלתה ב- 26 בינואר.
במכתבי התראה שנשלחו בשבוע שעבר, אמרה החברה כי מידע של 36,955 אנשים הכולל את מספרי תעודות הזהות שלהם, נגנב על ידי פושעי סייבר, לצד נתוני מנויי טלקומוניקציה – מידע רשת קנייני של לקוחות הנוגעים לשירות הטלפון: סכומי חיובים, מספר הטלפון, פרטי השיחות, דקות השימוש. החברה ציינה כי שנה אחת של שירותי ניטור אשראי מוצעת לקורבנות.
אף כנופיית כופרה לא לקחה קרדיט על מתקפת הסייבר. במכתבי ההתראה על דלף המידע ובהודעות נששלחו ללקוחות בינואר, טענה החברה שפושעי סייבר הצליחו להשיג גישה לסביבת רשת המחשוב הארגונית שלה. בעדכון ב- 12 בפברואר אמרה החברה ששירותי האינטרנט בליל המתקפה היו מושבתים במשך שמונה שעות ומערכות עסקיות שוחזרו במשך מספר ימים. החברה דיווחה לוועד הנאמנים שלה בשבוע שעבר שהיא עדיין עובדת על חקירת האירוע עם חברות פורנזיות לאבטחת סייבר יחד עם הרשויות המדינתיות והפדרליות.