מפעילת הסלולר Lyca Mobile – מפעילת רשת וירטואלית ניידת (MVNO), חשפה כי הסיבה לשיבושים בשירות שלהם בבריטניה (שיחות והודעות טקסט אינם פועלים עבור חלק מהלקוחות) ובעיות תמיכה, היא בגלל שרשת המחשוב שלה הייתה קורבן למתקפת סייבר. לקוחות החלו להבחין בבעיות ביום שישי שעבר, כאשר רבים דיווחו שהם אינם מצליחים לבצע שיחות או לשלוח הודעות טקסט, בעוד שאחרים נאבקו ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות או לטעון את האשראי שלהם דרך אתר Lyca. מפעילי השירות איחרו להגיב, אולם בסופו של דבר הם הכירו בבעיה והצהירו על כך בעמוד הבית של האתר שלהם, תוך שהם הוסיפו שהם עובדים קשה כדי לפתור את הבעיות הללו במהירות האפשרית והם מודים ללקוחותיהם על הסבלנות.
בעקבות חקירות שבוצעו כתוצאה מהשיבושים, חשפו מפעילי השירות כעת כי החברה היתה קורבן למתקפת סייבר: "התוודענו לראשונה לבעיות במהלך סוף השבוע, אשר מנעו מלקוחות וקמעונאים לגשת לטעינה באמצעות הערוצים שלנו. זה השפיע על שיחות ארציות ובינלאומיות. הבעיות השפיעו על כל השווקים של Lyca Mobile מלבד ארצות הברית, אוסטרליה, אוקראינה ותוניסיה. ההתמקדות בלקוחות שלנו היא מעל הכל. אנו עובדים מסביב לשעון כדי להבטיח שההשפעה עליהם תמוזער. העדיפות מספר אחת שלנו היא הבטחת האבטחה של מידע הלקוחות שלנו ואנו בודקים בדחיפות האם ייתכן שמידע אישי נגנב כחלק ממתקפת סייבר זו. אנו בטוחים שכל הרשומות שלנו מוצפנות במלואן ואנו נעדכן את הלקוחות אודות תוצאות החקירה שלנו, בזמן שאנו עובדים עם השותפים המומחים שלנו. כחלק מהתגובה המהירה שלנו לאירועים, שילבנו מומחיות טכנית של צד שלישי כדי להשלים את המומחיות הפנימית שלנו. בנוסף, אנו נמצאים בקשר הדוק עם רשויות הרגולציה ואכיפת החוק הרלוונטיות בכל אחד מהשווקים המושפעים שלנו ומבטיחים שאנו ממלאים את כל ההתחייבויות שלנו".
מפעילי השירות הוסיפו כי שירותי הטלקומוניקציה הניידים שהושפעו ממתקפת הסייבר שוחזרו בכל השווקים, למרות שהם ציינו כי "ישנם מספר שירותים תפעוליים שעדיין לא תוקנו במלואם" והם "עובדים קשה כדי שחזר את כל הפונקציונליות בכל המדינות, במהירות האפשרית".
בשלב זה לא ברור אם נגנב מידע כלשהו. מוצפן או לא, יהיו לקוחות החברה מודאגים באופן טבעי מההשלכות האפשריות של מתקפת הסייבר. יש לציין גם כי משרד נציב המידע (ICO) ללא ספק יתעניין אם התרחשה הפרת אבטחת מידע כלשהי.