מיקרוסופט חוקרת תקלה גלובלית מתמשכת החוסמת גישה לחלק משירותי Microsoft 365 ו- Azure: "אנו חוקרים כעת בעיות גישה וביצועים פגומים של מספר שירותים ותכונות Microsoft 365. מידע נוסף ניתן למצוא במרכז הניהול." עם זאת, משתמשים רבים מדווחים על בעיות בחיבור למרכז הניהול של Microsoft 365 ופתיחת דף מצב בריאות השירות, האמור לספק מידע בזמן אמת על בעיות המשפיעות על Microsoft Azure ומרכזי הניהול של Microsoft 365 / Power Platform. לעת עתה טוענת החברה שהתקרית משפיעה על משתמשים ברחבי העולם, אך רק על תת-קבוצה מהשירותים שלה.
"אנו חוקרים דיווחים על בעיות בחיבור לשירותי מיקרוסופט ברחבי העולם. לקוחות עשויים לחוות השבתות בחיבור לשירותי Azure", דיווחו מיקרוסופט בדף הסטטוס של Azure וכן: "מספר צוותי הנדסה עוסקים באבחון ופתרון הבעיה. פרטים נוספים יימסרו בהקדם האפשרי." מאז תחילת ההשבתה התקבלו מאות דיווחים, כאשר משתמשים אומרים כי Entra, Intune ו- Power Apps מושבתים. הם גם חווים בעיות בחיבור לאתרי Microsoft 365 ו- Outlook.
למרות החקירה המתמשכת של מיקרוסופט, תקינות השירות של Office ודפי מצב תקינות הרשת של מיקרוסופט 365 אינם מציגים כרגע בעיות עם הרשת והזמינות של מיקרוסופט, תשתית הרשת של הלקוחות או זמינות ספק שירותי האינטרנט.