מתקפת הסייבר על Nissan Motor Corporation ו- Nissan Financial Services באוסטרליה וניו זילנד שאירעה בדצמבר 2023, הביאה לגניבה של נתונים רגישים השייכים לכ- 100,000 אנשים, כך אישרה החברה. בעדכון שפורסם באתר האינטרנט שלה אמרה ניסאן שהיא החלה להודיע ללקוחות ועובדים בהווה ובעבר אשר המידע שלהם נגנב, כמו גם למספר סוחרים. הלקוחות כוללים בעלים של מותגי מיצובישי, רנו, סקייליין, אינפיניטי, LDV ו- RAM.
לא לכל האנשים נגנבו אותם סוגי מידע: נכון לעכשיו, ניסאן מאמינים שבערך ל- 10% מהקורבנות נפגעה צורה כלשהי של זיהוי ממשלתי לרבות 4,000 כרטיסי Medicare, כ- 7,500 רישיונות נהיגה, 220 דרכונים ו- 1,300 מספרי תיקי מס. מה- 90% הנותרים נגנב מידע אישי אחר כגון דוחות עסקאות הקשורות להלוואה, מידע כללי אודות עסקאות, מידע אודות שכר עובדים ומידע כללי כמו תאריכי לידה. "אנו יודעים שאלו חדשות קשות ואנו מתנצלים בכנות בפני הקהילה שלנו על כל דאגה או מצוקה שהן עלולות לגרום", אמרו ניסאן.
בתחילת דצמבר אשתקד, דיווחה ענקית ייצור הרכב היפנית כי היא חוקרת פריצת מידע אפשרית והזהירה לקוחות מהודעות דוא"ל והודעות הונאה פוטנציאליות הכוללות נוזקות. בהודעה קצרה שפורסמה באתרי האינטרנט של ניסאן אוקיאניה באותה עת, נאמר כי החברה האוסטרלית והניו זילנדית והשירותים הפיננסיים סבלו מתקרית סייבר.
דווח כי ניסן עובדת עם הרשויות הרלוונטיות ותציע לאנשים שנפגעו שירות מניעת גניבת זהות וניטור אשראי והגנה באמצעות IDCARE, Equifax ו- Centrix.