ענקית מוצרים ושירותים לחיות מחמד – Petco, חשפה פרצת נתונים ודלף מידע בהצהרה שהגישה לתובע הכללי של קליפורניה. לטענת החברה מדובר בדלף מידע אישי של לקוחותיה. במכתב ללקוחותיה מסרה Petco כי זיהתה "הגדרה באחד מיישומי התוכנה שאיפשרה בטעות גישה מקוונת לקבצים מסוימים" והוסיפה כי החברה גילתה את הבעיה בעצמה וכן, נקטה מיד בצעדים לתיקון הבעיה ולהסרת הקבצים מגישה מקוונת נוספת. עם זאת, המכתב אינו מציין איזה סוג של מידע אישי של לקוחות נחשף בפרצת האבטחה.
דוברת Petco – ונטורה אולברה, אמרה לאנשי אתר TechCrunch כי החברה סיפקה מידע נוסף לאנשים שהמידע שלהם היה מעורב בדלף המידע. אולברה לא הגיבה לסדרה של שאלות המשך, כולל כמה לקוחות נפגעו מהאירוע ואיזה סוג של מידע אישי נחשף. במכתב, מסרה Petco כי תיקנה את הגדרות האפליקציה לאחר שגילתה את השגיאה וכן, כי יישמה מספר אמצעי אבטחה נוספים ובקרות טכניות – שלא פורטו כדי לשפר את אבטחת האפליקציות שלה.
החוק בקליפורניה דורש מחברות לחשוף פרצות מידע הכוללות 500 תושבים או יותר, מה שמרמז על כך שלפחות 500 לקוחות של Petco בקליפורניה הושפעו מדלף המידע. Petco גם מסרה הודעות דלף מידע גם למספר לא ידוע של אנשים במסצ'וסטס ולשלושה אנשים במדינת מונטנה. החברה הודיעה כי היא מציעה בחינם לכל הקורבנות גם שירותי ניטור אשראי וגניבת זהות. על פי חוק מדינת קליפורניה, נדרשות חברות לספק משאבים לחברות ניטור אשראי אם נגנבו מספר רישיון הנהיגה או מספר הביטוח הלאומי של אדם.