דלף מידע שני השנה אצל ענקית הטלקום T-Mobile הותיר מאות לקוחות בחשש לפרטיות שלהם. החברה הודתה שייתכן כי פושעי סייבר ניגשו ל- PIN של חשבונות לקוחות, מספרי תעודת זהות, שמות מלאים ועוד. הספק הסלולרי הודיע לרשויות במיין בארה"ב אודות דלף המידע ב- 28 באפריל, אם כי רק אחד מ- 836 האנשים שהמידע שלהם נחשף בעקבות דלף המידע היה תושב המדינה.
חברת T-Mobile שלחה ללקוחותיה מכתב בו נאמר: "המידע שהושג מכל לקוח היה שונה, אך עשוי לכלול שם מלא, פרטי קשר, מספר חשבון ומספרי טלפון משויכים, PIN של חשבון T-Mobile, מספר תעודת זהות, תאריך לידה ויתרה לתשלום". נתונים פרטיים אחרים שפושעי סייבר מאחורי המתקפה היו יכולים להשיג, כוללים תוכניות תעריפים ופרטים כמו כמה קווי טלפון יש ללקוח T-Mobile, אם כי היא החברה טוענת כי לא נחשף מידע אודות חשבונות פיננסיים אישיים או רישומי שיחות של הלקוחות.
T-Mobile מאמינה שהפריצה ודלף המידע התרחשו בין ה- 24 בפברואר ל- 30 במרץ, מה שגרם לרבעון ראשון קשה עבור ספקית הטלקום אשר ספגה מתקפת סייבר נוספת בינואר, אם כי בקנה מידה גדול בהרבה. לפני כן היא סבלה מפרצות אבטחה דומות נוספות, שעד היום עלו לחברה מיליוני דולרים.
T-Mobile דיווחה כי היא איפסה את מספרי ה- PIN של הלקוחות שהושפעו מדלף המידע וקוראת להם להמשיך ולעדכן לקוד שיבחרו כשכבת אבטחה נוספת. כפיצוי היא גם הציעה שנתיים של ניטור אשראי בחינם והגנה מפני גניבת זהות.