מועצת הצרכנות של תאילנד דוחקת במחלקת הקשישים (DOP) לנקוט בפעולה ולהודיע ל- 19.7 מיליון מחבריה שהנתונים האישיים שלהם נמכרים ברשת האפלה. המועצה ביקשה מה- DOP לייעץ לחבריה לגבי הסיכונים העומדים בפניהם ולפתח אמצעים לאבטחת המידע שלהם. ה- DOP הגישה תלונה בעניין ללשכת חקירות הסייבר (CIB).
Supinya Klangnarong – יו"ר ועדת המשנה של מועצת הצרכנות בתאילנד לענייני טלקום ו- ICT, אמרה שעל ה- DOP להודות שהתרחש דלף מידע ולהודיע לקשישים. על פי דוח מ- 22 בינואר של Resecurity – חברת אבטחת סייבר פרטית אמריקאית – 19,718,687 שורות של מידע אישי מזהה הכולל שמות, כתובות, מספרי טלפון ומספרי זהות – דלפו מה- DOP. לדברי Supinya קיימים עיכובים בפעולה ובעיות סביב היעדר אכיפה קפדנית, למרות קיומו של חוק הגנת מידע אישי. היא גם הזכירה את חוסר הידע של הקשישים בטכנולוגיה מודרנית והציעה שהממשלה תפתח פונקציות דיגיטליות המתאימות להם, לרבות אפשרות להחזיק העברות כסף במערכת התשלומים של PromptPay למשך 15 או 30 דקות לפני עיבוד העסקאות, מה שיאפשר להם יותר זמן לבדוק את העסקאות שלהם. כמו כן, לדבריה על הממשלה להפיץ בקביעות עדכונים לקשישים, עם אזהרות וטיפים כיצד הם יכולים לאבטח את המידע שלהם באינטרנט.
בינתיים אמר השר לפיתוח חברתי וביטחון אנושי – Varawut Silpa-archa, כי כמות הנתונים שדלפו בפועל קטנה מזו שדווחה בחדשות: "כשר, אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה", אמר. לטענתו עבד המשרד עם גורמים שונים, לרבות משרד הוועדה להגנת מידע אישי וסוכנות הסייבר הלאומית, לבחינת אמצעי אבטחת סייבר לשמירה על מידע האזרחים.