רשת הסופרמרקטים Coles חשפה כי חלק מנתוני הלקוחות שלה נגנבו כתוצאה ממתקפת שרשרת אספקה על ספקית כרטיסי אשראי לשעבר של הרשת – חברת Latitude Financial. יש לציין כי עד כה לא הודיעה Latitude Financial ל- Coles מהו היקף מידע הלקוחות שהושפע ממתקפת הסייבר וכן, לא מסרה פרטים ספציפיים אחרים אודות המתקפה.
נכון לעכשיו, מייעצת Coles ללקוחותיה לבקר באתר הדיווח של Latitude Financial כדי לקבל מידע אודות גניבת הנתונים ומידע באשר לצעדים אפשריים בהם יכולים הקורבנות לנקוט כדי להגן על עצמם. בהצהרת Coles נאמר: "אנו מאוכזבים שאירוע הסייבר הזה התרחש ומתנצלים על אי הנוחות ואי הוודאות שנוצרו".
Coles הפסיקה לעבוד עם Latitude Financial במרץ 2018, כאשר סיטיבנק השתלט על כרטיסי האשראי הממותגים שלה. עם זאת, מספר קמעונאים בעלי פרופיל גבוה ממשיכים להשתמש בשירותים הפיננסיים של Latitude Financial ומציעים גם אפשרויות מימון ללא ריבית.
Latitude Financial הודיעה לראשונה כי עברה פרצת מידע ב- 16 במרץ, אך באותה נקודת זמן האמינה חברת השירותים הפיננסיים שרק 250,000 לקוחות נפגעו. ב- 27 במרץ הודיעה החברה שהפריצה השפיעה על למעלה מ- 14 מיליון רשומות לקוחות, מה שהופך את פרצת הנתונים הזו לגדולה ביותר עד כה עבור חברה אוסטרלית.