לפי מסמכים מעודכנים שהוגשו לרגולטורים בארה"ב, כ- 2.5 מיליון לקוחות ענקית הביטוח Prudential הינם חלק מדלף מידע שהתרחש בפברואר השנה. בחודש מרץ דיווחה Prudential כי השמות, הכתובות, מספרי רישיון הנהיגה או תעודות הזהות של 36,545 לקוחותיה נגנבו, כאשר פושעי סייבר השיגו גישה לרשת המחשוב של החברה ב- 4 בפברואר 2024. החברה תיקנה את הנתון הזה בשבוע שעבר בהגשת תצהיר חדש לרגולטורים, לפיו נגנב מידע של 2,556,210 לקוחות. דובר של Prudential הדגיש בפני Recorded Future News כי לא לכל קורבן אותו דלף אותו מידע במהלך מתקפת הסייבר.
"כחלק מהתגובה שלנו לתקרית אבטחת הסייבר שנחשפה בפברואר, עבדה Prudential במרץ להשלמת ניתוח מורכב של הנתונים המושפעים ושלחה הודעות ללקוחות החל מה-29 במרץ 2024", אמר דובר החברה והוסיף: "ההודעות של Prudential שלמות באופן מהותי בשלב זה. אנו מספקים לכל האנשים המושפעים 24 חודשים של ניטור אשראי חינם כהגנה נוספת."
Prudential דיווחה על התקרית ב- 13 בפברואר וטענה כי פושעי הסייבר השיגו גישה לנתונים מנהליים ומשתמשים ממערכות טכנולוגיות מידע מסוימות וכן, לאחוז קטן מחשבונות המשתמשים של החברה המשויכים לעובדים וקבלנים." נזכיר כי Prudential Insurance דיווחה על דלף מידע גדול בשנה שעברה – דלף מידע הקשור לפעילות כנופיית כופרה בפריצה לכלי שיתוף קבצים פופולרי. במתקפה זו, ליותר מ- 320,000 אנשים דלפו מספרי הביטוח הלאומי ומידע אישי אחר.