ענקית הכבלים Comcast טוענת כי מידע של 237,703 מלקוחותיה נגנב במהלך מתקפת כופרה על סוכנות גבייה בה השתמשה – Financial Business and Consumer Solutions או FBCS. בין סוגי הנתונים שנגנבו: שמות, כתובות, מספרי תעודת זהות, תאריכי לידה ומספרי זיהוי של Comcast שבשימוש פנימי ב- FBCS. חברת Comcast הבהירה שמערכות המחשוב שלה, כולל יחידת הפס הרחב Xfinity, לא נפרצו.
סוכנות הגבייה לא אמרה בפומבי כיצד בדיוק התרחשה החדירה לרשת המחשוב שלה. כעת מודיעה Comcast למנויים שהמידע שלהם נגנב בפרצת האבטחה ובכך היא מאשרת כי הפריצה הייתה מתקפת כופרה. במכתב ללקוחות מסרה Comcast ש- FBCS סיפקה לה את המידע הבא: "מ- 14 בפברואר ו- 26 בפברואר 2024, השיג גורם לא מורשה גישה לרשת המחשבים של FBCS. במהלך הזמן הזה, הוריד הגורם הבלתי מורשה נתונים ממערכות המחשוב של FBCS וחלק ממערכות המחשוב הוצפנו במתקפת כופרה. עם גילוי המתקפה ב- 26 בפברואר 2024, פתחה FBCS בחקירה בסיוע מומחי אבטחת סייבר של צד שלישי. במהלך אותה חקירה גילתה FBCS כי הקבצים שהורדו על ידי הגורם הבלתי מורשה מכילים מידע אישי."
יש לציין כי אף קבוצת כופרה לא לקחה אחריות על פריצת הסייבר ל- FBCS.